Cheers! It’s saturday.

Ohoi… I går ble en sånn kveld! Første blogg-update måtte bli en smule forsinket denne søndagen. Jeg har nemlig snorket til langt utpå ettermiddagen! Hoho. Som vi koste oss i går. Jeg skulle vel egentlig ha vært på toga-party med mine nye medelever i Kristiansand, men denne helgen fristet bylivet i Stavanger hakket mer! Iselin hadde nok en gang lovet å ta meg med ut, så gårskvelden ble tilbrakt på vors med 10-12 av venninnene/kameratene hennes. Det ble ikke knipset all verdens med bilder, men her får dere det lille jeg har!



Kjempehyggelig å hilse på og skravle med så mange nye fjes! Da klokken nærmet seg tolv, dro vi på utestedet “Hall toll”, og her ble vi nærmest helt til stengetid. Danset, lo og koste oss en hau! Noen søte blogglesere fikk jeg også hilst på. Like kos som alltid. <3

Another saturday well spent. <3

8 kommentarer

Siste innlegg