Todays updo: A classy mess

God morgen og hei lørdag! Jeg må bare le av kommentarene som ble lagt igjen under forrige innlegg. Herlighet, det var ikke måte på. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. Magnus og jeg er bare venner. Jeg lyver ikke til dere. Sier jeg at det ikke er noe på gang, så er det virkelig ikke noe på gang. Hehe. Det går faktisk ann å bare være venner også.  <3 Så fikk vi det oppklart!

Har dere sovet godt? Åh, det har jeg.. Sover alltid som en engel i bestemors gigantiske dobbelseng. Vekkerklokken sto på 07.30, men tror dere jeg kom meg opp? Hah! 09.45 klarte jeg å dra meg opp fra sengen, og da var bestemor allerede i gang med frokosten. Som jeg blir skjemt bort her nede. Loff med ferske reker, sjokomelk og kaker fra gårsdagens bursdagsfeiring.. He-rre-gud. Ingen som hører meg klage nå! Tante og jeg fyller begge år neste søndag, og ettersom vi da ikke vil være samlet tok vi feiringen litt på forskudd i år!

Ellers har morgenen gått til litt hår-eksperimentering. Det er så lenge siden sist! Jeg har sittet og sett på utallige youtube videoer for å prøve å sluke til meg litt ny inspirasjon. Resultatet av dagens eksperimentering får dere i et bildedryss over og under her. Det ble ikke akkurat som i inspirasjons-videoen, men jeg likte frisyren likevel jeg. Spesielt lekker til en åpen-rygg kjole og noen enkle perler!

Messy, but still classy <3 Eller hva sier dere?
Noen som vil ha oppskriften i form av steg for steg bilder?

51 kommentarer

Siste innlegg