4 måneders jubileum = Test!

I dag er det nøyaktig fire måneder siden mitt første møte med Magnus dere! For fire måneder siden, i midten av april bestemte jeg meg for å ta opp treningen igjen. Jeg hadde hatt en fryktelig lat vinter hvor jeg bare såvidt hadde våget meg ut på en joggetur en gang i blant, og kjente etter en 3 ukers lang lungebetennelse at kroppen trengte å komme i form igjen. Så kom Magnus inn i bildet, og jeg skal ærlig innrømme at jeg tenkte det samme som mange av dere andre. Hvordan i all verden skal jeg føle meg komfortabel med å svette, trene og virkelig pushe meg selv foran den hunken der?! Det er crossfit vi snakker om.. Ikke zumba!

Jeg hadde ikke engang peiling på om crossfit ville være noe for meg! -Men jeg tok sjansen, og det er vel noe av det smarteste jeg har gjort i år. Magnus og jeg har blitt gode venner, og har det virkelig bare supermorro med hver eneste PT time.

Ettersom vi i dag hadde “4 måneders jubileum”, mente Magnus at det var på sin plass med en test! Jeg visste at jeg var i dårlig form da jeg møtte opp til min aller første PT time 21 april 2014, men det gikk ikke opp for meg hvor dårlig, før økten var gjennomført. Jeg husker at jeg fikk tre superenkle øvelser å utføre på raskest mulig tid, og jeg husker at jeg ville kaste opp allerede etter første runde. 6 minutt og 34 sekund brukte jeg på å komme meg igjennom det hele, og i dag gjorde jeg nøyaktig det samme på 2 minutt og 52 sekund. *HURRA!* Dere kan tro jeg var fornøyd med en forbedringsprosent på over 50%. Øvelsene var riktig nok kjempeenkle, men det er likevel deilig å kjenne på hvor mye lettere jeg kunne utføre dem i dag!



Magnus var så sikker på at jeg kom til å knuse min gamle rekord at han bestemte seg for å dokumentere det hele. Under får dere videosnutten, og vil dere se enda en så må dere gjerne ta en titt på Magnus sitt nyeste blogginnlegg!

Les innlegget til Magnus og se den andre videosnutten HER.
Haha.. Jeg digger overskriften hans! 

19 kommentarer

Siste innlegg