God i love my office!

Kan et kontor bli mer jentete? Hehe, jeg tror ikke det. Denne morgenen har gått til litt mailsvaring! Jeg kan ikke si at jeg ser lyset i enden av tunnelen riktig enda, men jeg har ihvertfall begynt og det føles skjønt. Endelig er jeg på vei tilbake til gamle hverdagsrutiner. Jeg klarer fremdeles ikke å stå opp når alarmen ringer klokken 08.00 om morgenen, men jeg får i det minste gjort noe fornuftig når jeg endelig kommer meg opp to timer senere. Selvdisiplin, hvor har du blitt av? Må bare se å skjerpe meg nå som studiene faktisk har begynt.

Jaja så ble det nok en rolig morgen. Frokosten ble inntatt sammen med bestis og så fort dere er oppdatert og alt av kommentarer er besvart, drar jeg inn til byen for noen hyggelige ærend! Ville bare innom for å ønske dere en strålende onsdag. Tenk vi er midtveis i uken allerede! Ah, bare to dager igjen til frøkna drar på Stavangerbesøk. Ja, kjære familie… Jeg kommer og besøker dere til helgen hvis det er greit! Iselin har lovet å ta meg med ut på byen til lørdag, og jeg kjenner et sterkt behov for å klemme på familien igjen. Det er så ALT for lenge siden sist!

Dere må ha en nydelig onsdag så lenge!
Nyt finværet dere som har fått det.
<3

35 kommentarer

Siste innlegg