A little party never hurt nobody

 
 

Åå, som jeg koste meg med denne gjengen i går. Endelig fikk Cathrine og jeg tatt igjen litt for en hel sommer uten hverandre. Ikke èn dag har vi fått truffet hverandre i sommer. Fysj, jaja nå får jeg henne i det minste hjem til Kristiansand igjen snart! Dere husker kanskje at hun i vinter flyttet til hovedstaden? Vel, nå skal hun tilbake til favorittbyen og favorittmenneskene, og jeg kunne ikke vært lykkeligere. Enda en bestis er tilbake i byen. <3 HERLIG! Til tross for at bildene sier noe annet, ble det en rolig kveld på oss i går. Vi kom oss ikke på vors før halv elleve om kvelden og dro videre på byen et par timer senere, danset, lo og koste oss glugg i hjel.

Cathrine ble med hjem på overnattingsbesøk, så nå tenkte jeg å lage oss pannekaker til frokost hvert øyeblikk! -Og i kveld drar vi ut for å spise sammen! Ah, it’s gonna be a great day. Ville bare innom for å dele noen bilder fra gårsdagen og ønske dere en fin søndag. Tusen takk for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen under forrige innlegg. Jeg skal se å få svart dere alle i løpet av dagen. <3

Another saturday well spent! <3

18 kommentarer

Siste innlegg