Have a great weekend!

Kjære, gode, tålmodige blogglesere. <3 Jeg har hatt et rimelig fantastisk døgn. Ja for det er jo faktisk et helt døgn siden sist! Jeg fikk frokostbesøk av Kristinemor og hunden til morgenen i går, og senere på dagen fikk jeg besøk av både henne, kjæresten, Cathrine, og en kamerat. Herligfred som vi koste oss.. <3 Timene forsvant så fort fra meg at jeg rett og slett ikke fikk oppdatert dere hele dagen! Best for meg at jeg tar det igjen i dag! Hehe. Jeg har faktisk en rekke bloggarbeid og mailsvaring å ta igjen denne fredagskvelden så de neste timene er kun satt av til det. Jeg skal blant annet få ferdig svar-innlegget så det i det minste er klart for publisering i morgen tidlig.

Ah, det var en fryd å våkne til strålende sol og sommer i dag! Jeg kunne faktisk ikke annet enn å hoppe i treningstightsen og hive meg på bussen til crossfit garasjen hvor Magnus sto klar for å gi meg min ukentlige trim. Jeg knipset som vanlig en rekke fine bilder, så mer om det skal dere få senere! Nå ville jeg i første omgang bare fortelle dere at jeg fremdeles er i live. Jeg har bare hatt det fryktelige travelt med å tilbringe litt ordentlig kvalitetstid sammen med mine aller beste.<3 Jeg har ikke fått tilbrakt så veldig mye mer tid sammen med den nye klassen min, men nå reiser vi på klassetur sammen allerede førstkommende mandag, så da krysser jeg fingrene for at jeg får blitt litt bedre kjent med dem! De jeg har fått skravlet med så langt har ihvertfall virket superhyggelige. Tror det skal bli et superfint skoleår jeg!

Tenkte bare å friste dere med gårsdagens gode frokost.
Hihi.. HAVE A HAPPY WEEKEND YOU ALL!
<3

11 kommentarer
    1. Hei Marthe! 🙂 har skjønt at du skal studere på uia nå, så hva er det du skal studere? Har prøvd å finne det på bloggen men jeg har ikke klart det. Hehe:)

    2. Herlig! 🙂 Ha en fin fredags kveld. 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    3. Heisan Marthe! Jeg begynner i 8. klasse på mandag! Jeg gleder meg! Så fin kjole du har! Hvor kommer den fra?

    4. Så koselig! ^^
      Kunne du fortelle litt hvordan det er å jobbe med blogg, hva du gjør og liksom hvordan du vet hva du skal blogge om hele tiden og slik? Du er jo så flink! Og jeg har holdt på med blogg siden ungdomsskolen, men jeg har liksom aldri kommet 100% inn i det, og aldri hatt noen forbedring på en måte. Vanskelig å vite hva jeg skal skrive og sånn. Hadde satt stoor pris på om du kan lage et innlegg om det, som kanskje kan gjøre at jeg kommer i gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg