En sprekere mandag!

Tjo hei! Huff, nå ble det en fryktelig sen oppdatering på dere her, men som jeg nevnte kort i går så har jeg altså startet på skolen denne mandagen! Dagen har gått i ett, og jeg skal fortelle mer om hvordan det gikk senere, men nå tenkte jeg i første omgang å dele morgenen min med dere! Jeg har nemlig vært supereffektiv i dag. Alarmen min sto på 07.00 denne morgenen, og 07.40 satte jeg i bilen til Magnus, på vei til crossfit-garasjen for dagens økt! Det er slett ikke verst å ha en personlig trener som henter og bringer? Så tidlig på morgenkvisten går det omtrent ikke buss her i ingenmannsland, så i dag måtte Magnus rett og slett stille opp som sjåfør også.

Det er ingen hemmelighet at jeg har nytt livet i sommer. I Barcelona gikk vi på Mc donnald’s to ganger daglig, dro på byen annen hver dag og sov minimalt. Det kjennes på kroppen foråsidetsånn! Jeg har hatt et par PT timer etter denne lange måneden med reising og latskap, og fy så mye dårligere formen min har blitt. Usj, jeg kan faktisk ikke vente med å få kommet ordentlig i gang igjen!

 

Dagens økt skulle i følge Magnus ikke være så heftig, men da jeg de siste fem minuttene skulle ta så mange burpees som jeg bare klarte, lå jeg mer på gulvet og peste enn jeg sto oppreist. Det kom mildt sagt noen gloser, men Magnus gir meg ikke opp må dere tro. “Kom igjen Marthe. Dette klarer du. Nå reiser du deg og gir alt de siste tre minuttene!” Hadde jeg befunnet meg hjemme på stuegulvet der, så hadde det ikke vært noen tvil om at jeg hadde takket for meg og skrudd på tv’en i stedet. Jeg trenger en som kan gi meg et godt spark bak jeg! Denne crossfitgarasjen er virkelig GULL for treningsmotivasjonen min.

 

Her ser dere noen av øvelsene jeg har slitt meg igjennom denne mandagsmorgenen. For en deilig måte å starte den nye uken på! I 45 minutt fikk jeg i oppgave å utføre en rekke ulike øvelser for absolutt hele kroppen. Jeg har blant annet tatt armhevninger, utfall med medisinball, ring rows, box jumps, handstand og kettlebell swing overhead. Puh, jeg husker godt hvordan jeg følte meg dagen etter forrige PT time, så nå kjenner jeg at jeg grugleder meg til å stå opp i morgen! Hoho, bare jeg klarer å stå opp.. <3

Til nå har jeg kun hatt private PT timer med Magnus + noen felles søndagstreninger med 30-40 andre sørlendinger, men fremover tenker jeg faktisk å hive meg på disse gruppetimene også. Om dere lager dere en bruker på www.progressive.no får dere nå faktisk en gratis gruppe-PT time! Matthew og Magnus tilbyr alt fra mobilitetstrening til kickboksing, turning/kroppskontrollstimer, vanlige crossfitøkter og olympiske løft. Noe av det høres for mange kanskje voldsomt ut, men crossfit er ikke bare for deg som er i toppform! Det er så mange som tror at de må ha teknikken på plass og være supersterke for å kunne drive med denne type trening. Dere.Tar.Feil.Enhver time i Narviga blir tilpasset hver enkelt sitt nivå, og alle heier frem alle.  Tenkte jeg kunne legge ved en liten videosnutt under her som kanskje kan gi dere en større smakebit på hva det egentlig er jeg driver med om dagen! Jeg har virkelig aldri hatt det så gøy med treningen. Øktene er tunge, men overkommelige og veldig varierte. Akkurat slik det skal være.

Registrerer dere en gratis bruker HER så får dere nå en gratis PT gruppetime!
Kanskje jeg kan begynne å trene sammen med noen av dere fremover? I hope so.

19 kommentarer
    1. Hvor mye i mnd eller per PT time koster det hos Magnus? Bor i Kristiansand og kjenner jeg hadde hatt lyst til å prøve det ut 😀

    2. Har ikke vært på bloggen din på flere dager, men du er så flink til å oppdatere at det er masse å lese/se.
      Kjempekult treningstøy og det sitter knall. Men hva slags sportsbh bruker du under slikt tøy ?
      Jeg synes det er så vanskelig å finne noen bra sportsbher som sitter fint rundt brystet uten å bulke det til enten over eller under strikken, i tillegg til at den er behaglig og sitter bra under skikkelig hardtrening.
      Skal prøve å være på bloggen din hver dag.

    3. Omg anonym:hva gjør folk på Tinder? For et spørsmål! Det er slutt mellom Marthe og Jonas. Noen trives best i forhold, ikke alene. Vil han se seg om etter ny kjæreste så kan han jo det.

    4. hmm, tror ikke all den plutselige treningen ikke har noe å gjøre med at det er noe på gang mellom dere to, tror vi får vite om ikke altfor lenge at dere falt for hverandre eller noe i den retning

    5. Linn Therese Dagsland: Tusen takk for en herlig tilbakemelding Linn Therese 🙂 Angående sportsbh så bruker jeg alt mulig. Jeg har noen i Adidas og nike, og jeg har noen superbillige varianter fra H&M. Disse er det rikignok ikke alltid like god hold i, men de ser ihvertfall bra ut! Hehe. Jeg ville ha tatt turen innom både H&M og XXL! 🙂

    6. Auuu, du må ikkje svai sånn i ryggen når du står på hendern langs veggen 🙁 Det e ikje bra før ryggen din i det heile tatt! Neste gång du jør dæ må du tenk at du ska skyt rygg mens du står på hender, stram magen din! 😀 Hehe, bittelite tips fra tidligere turnintuktør 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg