My hair’s back on track

Ååå, Marianne er verdens beste frisør. Jeg hoppet nærmest i taket av glede da jeg fikk beskjeden om at hun kunne ordne håret mitt denne lørdagsmorgenen. -Til tross for at hun egentlig hadde ferie. Det føles SÅ bra å ha håret på plass igjen. Ah, jeg har bare gått uten Hairtalk tapeextentions i nærmere tre uker, men jeg har virkelig virkelig savnet det. Nå må jeg bare se å få stelt neglene så er jeg fin og fjong til skolestart på mandag! Wihuu. Tenk nå er det like før denne frøkna begynner på skolen. Gleder meg skikkelig jeg! <3

 

Bare se på disse før og etterbildene da.. Er det rart jeg er glad? Alt fire pakker med 55 centimeters hår kan gjøre med humøret.. Hallo fylde! Åh, jeg har nå brukt Hairtalk sitt tapeextentions siden november i fjor, og er enda storfornøyd. Kvaliteten er super, tapefestene føles lette på hodet og de er enkle å skjule enten jeg vil ha håret ned eller oppsatt. Også er det så vanvittig deilig å slippe denne clip-on varianten som man må ta av og på hver eneste dag. Det går fort en halvtime ekstra på badet om det gjøres ordentlig! Nå våkner jeg med 55 centimeter på hodet hver eneste morgen og alt jeg behøver å gjøre er å krølle det! Hihi, jeg gliser bare av å skrive det.

Jeg har altså normalt sett fire pakker med Hairtalk hår i, men det er ikke alltid nødvendig med så mye. Vil du bare ha litt ekstra fylde i håret ditt så holder det kanskje med to eller tre. Ønsker du å prøve ut denne typen extentions så vil jeg anbefale å dra til nærmeste frisørsalong som fører dette merket. Oversikten over salongene kan dere finne HER. La frisøren se på håret ditt, bestille inn den perfekte fargen og sette det på for deg. Det tar 60-90 minutt å sette det på og klippe det til, så det går unna i en liten fei.

 

Nå hva synes dere? Igjen, tusen millioner takk Marianne!
Dere kan også bestille time hos Komponisten frisør HER

 Min behandling er sponset 

18 kommentarer

Siste innlegg