Instagram: #Lovetofollow

Hei Norge! Endelig er jeg tilbake! Jeg satte alarmen på 08.00 i dag tidlig, men klarte ikke å åpne mer enn et øyelokk før klokken slo 10.30. Haha! Føles i hvert fall skjønt å endelig få sovet ut. Åh, hvor skal jeg begynne? Det er så lenge siden sist! Vel, jeg får starte der jeg slapp.. Annika og jeg tok oss en aller siste fest i storbyen, og til tross for at vi måtte være på flyplassen klokken 10.00 om morgenen, kom vi oss ikke hjem før 07.00. He-rre-gud. Jeg kunne seriøst trenge en ferie etter denne ferien! -Men FY så gøy vi hadde det. Nok en gang har Annika og jeg laget uforglemmelige ferieminner sammen <3 Tusen takk for turen, fine fine deg.

Planen var å dra rett hjem, men da vi ankom Kristiansand sent i går kveld fristet det mer å sove i Annika sin seng. So i did.. Og hos henne sitter jeg enda! Tenkte jeg skulle dele mine insta-favorittprofiler med dere før jeg drar inn til byen for noen hyggelige ærend. Under her får dere åtte av mine storfavoritter på instagram. Jeg har mange flere, men det er disse dere får i denne omgang! SÅ lurer jeg på om dere har noen gode insta-profiler å tipse meg om? Jeg er på utkikk etter interiør-inspo, matinspirasjon og humorprofiler med bilder eller tekst man bare ler så man griner av. Jeg elsker slike, men jeg vet om så veldig få! Fant èn profil kalt “Miserable_men” på instagram i dag tidlig og jeg har ledd meg skakk av hvert eneste bilde. Jeg tok den ikke med under her, men sjekk den ut. Det er i hvert fall min humor!

@stylebymanda
A instagram profile with everything you love <3

@peejet
Okei.. Denne mannen er fantastisk! Han er en liten ekspert i Photoshop og bruker instagramprofilen sin til å legge ut en rekke bilder av seg selv i situasjoner som han drømmer om å være i. Jeg ler meg seriøst i hjel. Mannen er fra New York og har over 150 000 følgere.

@nakedplanet
Enda en *drømmesegbort* profil med nydelige naturbilder fra verden over. Jeg får aldri nok av dette og jeg tror ikke jeg er den eneste?

@cuteboys_withcats
Cute boys + cats = Do i need to say more?

@sheswearingfashiion
Elsker denne inspirasjonskontoen. Den har litt av alt! Her får man de beste bildene fra de beste profilene! Mange av bildene er tatt fra kjendiser, fotografer eller modeller sine profiler. En god blanding av deilig inspirasjon. <3

@interior123
En av tre interiør-profiler som jeg følger på instagram! Jeg vet om svært få virkelig gode, men denne liker jeg faktisk veldig godt! Har dere noen gode tips på lur så vær så snill å legg igjen en kommentar under her, for jeg trenger nye idèer!

@bloppisinspo
Åh, elsk! Nok en profil full av favorittbilder tatt fra alle mulige kontoer. Følg @bloppisinspo for en god dose daglig inspirasjon! Over her ser dere blant annet to bilder av min favorittdame i hele verden, “Candice Swanepoel”. Jeg følger selvfølgelig også henne på instagram, men følger dere med i svingene så vet dere allerede alt om det.

@iamlilbub
Aww! Hello there.. Nå til dags har også katter instagram! Mange av dere følger nok “lilbub” allerede, men dere som ikke gjør det.. Nå blir dere bare nødt. “realgrumpycat” er også blitt en verdensberømt katt etter å ha fått over 400 000 følgere på instagram og deltatt på en rekke tvshow. Sjekk den ut om dere ikke alt har gjort det. Dere vil le! Det er den sureste katten jeg har sett noen sinne..


Nå vil jeg ha deres favoritter på instagram!
Husk å følge meg også da dere! @marthekborge

23 kommentarer
    1. Misjellkarusell
      Er en blanding av sanne og qoutes, samt. humor. Finnes også landskapbilder, dyrebilder, mat og et par videoer. 🙂

    2. du burde followe einarthefrenchie! fant profilen tidligere idag, og den hunden er bare så skjønn og har de søteste og morsomste bildene! og ikke minst mirrorsme 🙂

    3. Jeg startet en ny Instagramkonto i dag, som heter: @fashion.interior
      Jeg leter etter inspirasjonsbilder hver dag, og kamerarullen fylles opp!
      Derfor tenkte jeg at jeg kan jo starte en inspo-Instagramkonto hvor jeg legger ut alle!!
      Det blir interiør, drømme-seg-bort-bilder, fashion, quotes og masse annet!
      Forresten min private er @margreteyb, så vet du d 😉

    4. Thefitnessfashion – en konto med my inspirasjon innen både mote, trening og et sunt kosthold!
      Følg gjerne meg også, sigridverpe ☺️

    5. @livingthehealthychoice – mat
      @beboxxo – morsome “quotes” som mange kjenner seg igjen i
      @marianodivaio – italiensk mannlig modell
      @fitchixofficial – trening/ fitness
      @michaelkors – mote fra MK
      @instadiyprojects_ – D.I.Y

    6. Tusen takk for tips til Insta kontoer 😀 Imorgen reiser jeg til veninna mi i Sandefjord også drar vi videre til London på Søndag 😀 WIII Gleder meg 😀 Ha en fortsatt fin dag <3

    7. Nettopp startet med instagram, legger ut mat, sukkerfritt og ren mat viss noen har lyst å se @asesorensen

    8. Ingen her som følge den beste profilen av dem alle? 😀
      Marthe, du som e hundeelsker MÅ følge tunameltsmyheart, herregud den hunden e bare helt fantastisk søt <3 Og æ flire mæ skakk for hvert bilde!

    9. Tanten til kjæresten min driver en veldig bra instagram konto med interiør bilder. Hun deler bilder som andre har lagt ut fra sine hjem. Den heter “interior2you” og har ca. 10k følgere. Til høsten skal hun åpne en interiør nettbutikk i samme navn 🙂

    10. @earthpix og @bestvacations legger ut noen fantastiske bilder fra verdens kriker og kroker 🙂 De har fått meg til å drømme meg bort mer enn én gang, for å si det sånn! Så siden du er så glad i å reise, så foreslår jeg at du leter frem de insta-kontoene 😀

    11. Har nettopp funnet en ny favoritt som jeg følger. Hun heter @pilotmadeleine og legger ut veldig masse fargerike og sunne bilder med oppskrifter til alt hun lager! En virkelig inspirasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg