Snapshots: Barceloneta Beach

Hahaha, hva da idyll? Ler meg i hjel av dagens strandbilder. Annika stakkars måtte nærmest druknes for at jeg skulle få bloggbildene mine i dag. Alt disse venninnene mine må igjennom for bloggens skyld! Hehe. Det er ihvertfall ingenting å si på bølgene! Eller folkemengden på bystranda.. Fy søren.. Det.Er.Stappa! Jeg må vel ærlig talt innrømme at jeg foretrekker å ha stranden mer for meg selv, men nå kan jeg vel ikke få i bøtter og spann? Hehe, vi har heldigvis klart å finne oss en liten, koselig plass helt ved sjøen begge dager, og her har vi ligget i mange mange timer. Dagene går stort sett ut på å bade, slikke sol og bli tomatrøde, og det er akkurat slik det skal være. Litt sightseeing har vi også fått unnagjort i dag, men mer om det får dere få i morgendagens innlegg!

 

Random: Are they all natural?
Marthe: Don’t be rude.
Random: Girl, it’s just a question.
Marthe: Well, that’s none of your business!

Hallo i luken.. Noen av mannfolkene her er bare så ekle at vi ved flere anledninger har vurdert å kaste opp i ansiktene deres. Jeg skal ikke ta alle over en kam, men usj så kvalme mange av dem er. Litt høflighet har da aldri skadet! Er det så mye å be om?

Dagens middag ble inntatt på Hard Rock cafè og nå sitter Annika og jeg og vurderer et kveldsmåltid bestående av Mc Donald’s. Hihi, det er farlig å ha Mc Donald’s som nærmeste nabo! Jaja, vi er på ferie, og på ferie må man få spise usunt hver dag, hele dagen om man vil. Det er i hvert fall min teori. <3 Nå har vi forresten bare en dag igjen her! Tiden går så alt for fort. Døgnet skulle hatt flere timer.. Planene for morgendagen er enda ikke spikret, men forhåpentligvis blir det både båttur, strandliv og sightseeing på oss, før kvelden skal tilbringes på Barcelonas beste nattklubb. Mihi! Er det noe vi ikke skal slite med så er det å nyte vår siste tid her. Barcelona is magical!

Har dere det bra? Nå skal jeg hygge meg med litt kommentarsvaring her!

28 kommentarer
    1. Hva skal jeg si til dette. Jeg er rimelig misunnelig på det her! Lille, Marthemor som drar på ferie og tar så fine bilder fra alle stedene hun er og lille Ingvild i kalde Norge, blek hud og det nærmeste hun kommer en ferie er å se på lille Marthemors bilder. Hahah<3
      De mennene hørtes ikke helt greie ut. Frekke menn, kom dykk vekk! Ha en fin tur hjem igjen - a safe flight <3 :*

    2. Ingvild Elvira: Hihi <3 Tusen takk for gode ord Ingvild. Koser meg halvt i hjel. Nå er det ikke lenge til skolestart så det er bare å nyte disse siste feriedagene 😀 Er det kaldt der hjemme? Hadde håpet å komme hjem til mer norsk sommer jeg da! <3

    3. Utrolig flotte bilder Marthe! Pen du er også, blir flau av å tenke at enkelte mennesker kan oppføre seg slik på denne måten. Bare å ikke bry seg om dem. Utrolig sjalu på alle de flotte stedene du drar til, må være deilig med litt farge på kroppen kan jeg tenke meg. Kos deg supermasse i Barcelona med Annika, håper du får det allertiders! 🙂

    4. etter å ha lest bloggen din i snart 2 år nå 🙂 så føler jeg for å slenge ved en liten kommentar som bare er ment som et supert kompliment: Uten å kjenne deg personlig, så må jeg si at jeg anser deg som å være den perfekte dame, som alle burde drømme å finne! Å håper den neste mannen som klarer å “sweap you of your feet” som det heter på engelsk, Innser hvilket utrolig vakkert, talentfullt og sjarmerende menneske du er! 🙂
      Stå på med supre blogg innlegg, nyter dem alle og enhver! 🙂

    5. Har altid lest bloggen din, men har altid lurt på om du har tatt silikon eller ikke? Om du ikke har det er jo det et superkompliment i tilfelle!
      Natta fra Norge <3

    6. Fantastisk hotell<3<3 digg frokostbuffet:))
      Du MÅ da se Gaudi når du er der nede ,om du ikkje tok en tur dit på sist tur da 🙂
      AMAZING ferie ser det ut til å være:)
      Kommer mer sommer og de som klager på denne sommeren i Norge er gal -har hatt 40.6 C på Costa del Terasse her i år ( altså terassen )
      Varmeste sommeren på 100 år så hallo, de som ikkje har fått sol må ha lagt i hi 😛
      Kommer mer sommer, det har de lovet:))

    7. Tror litt av innlegget har forsvunnet. Det stoppet opp midt i en setning “nå har jeg sittet”. Blir jo nysgjerrig på hva det skulle stå videre. Haha!

    8. Så bra at dere koser dere 😀 Om du vil unngå så mange mennesker på stranden, kan du ta turen i oktober. Vi var der i oktober og da sto jeg helt alene på stranden med paraply i regnet, hoho! Ha en riktig god tur hjem 🙂

    9. Anbefaler å dra opp til Parque Guell (Gaudi-parken) rett før solnedgang, og se den derfra! Nydelig utsikt over store deler av byen, og selve parken er veldig fin den også 🙂

    10. Herlige bilder 😀 Så godt og se at dere koser dere! Så godt at du har venner som stiller opp, ingenting er bedre en det. Annika ser ut til og være en super god venninne <3

    11. Hei Marthe 🙂 Hvordan er prisnivået i Barcelona? Reiser dit for første gang om 1 mnd! Er det noen kjente butikker der? Og er det lang til Camp Nou ? (Fotballstadion)

    12. Lurer eg også på, er de ekte? eller har du tatt silikon? er jo flere bloggere som gjør det, så skjønner ikke hvorfor du ikke kan fortelle det en gang for alle.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg