Outfits of this year!

Hei lørdag! Tenk nå nærmer uken seg slutten allerede. Jeg kan ikke tro hvor fort disse dagene har gått. Hvor forsvinner timene? Til “ALTSOMERGØY” skal jeg si dere! Jeg har akkurat fulgt min kjære venninne til togstasjonen og nå er jeg på vei til en ny venninne for bursdagsfeiring og hygge! Jeg har fått en plutselig feber og føler meg litt elendig, men i bursdag skal man! Spesielt når det er bestis som fyller år. Hihi. Heldigvis for kroppen er jeg tvunget til å ta det med ro ettersom jeg reiser til Barcelona allerede 07.00 i morgen tidlig.

Tenkte jeg skulle dele et lengre bildedryss av alle favoritt-antrekkene jeg har hatt så langt i år! Kanskje noen av dere trenger litt inspirasjon til kveldens antrekk? Da håper jeg i tilfellet at dette kan være til hjelp! Måtte dere ihvertfall få en fantastisk lørdag alle sammen.




















Det skal ihvertfall jeg ha! Syk eller ikke syk. <3

21 kommentarer

Siste innlegg