Instagram: @Marthekborge

Kjære, gode blogglesere! Jeg er bare innom for å takke for at dere virkelig ALLTID er så forståelsesfulle. Tusen takk for at dere er så snille. <3 Jeg har hatt nok en god og avslappende dag her i idylliske Kristiansand. Iselin og jeg dro i ettermiddag inn til byen for middag i finværet, og nå sitter vi hjemme i stuen igjen, litt usikre på om det er her vi vil være. Vi funderer nemlig fremdeles på hva vi skal gjøre i kveld! Kanskje blir det kino.. Kanskje blir det enda en kveld på byen? Time will tell! Gøy skal vi ha det uansett. <3 Det er ikke hver dag man får besøk av barndomsvenninnen fra Stavanger! Håper dere også har fått en fin start på den nye helgen? Jeg legger ved mine siste insta-updates her jeg! Dere som ikke følger meg allerede har bare med å gjøre det med EN GANG. Hehe, neida…… Joda.

Follow me on instagram: @Marthekborge
Or just have a great, freaking Friday!

14 kommentarer

Siste innlegg