Wednesday – Movie night!

Morn morn! Heldige meg har hatt mannebesøk i natt! Endelig ble det litt spooning på meg igjen. <3 Thio har vært på overnatting og når han bare kommer for en natt så er det klart han må få ligge i sengen! (Ja vi snakker om en hund). Håper det står bra til med dere alle. Jeg skal straks avgårde til byen for å hente mitt kjære Stavangerbesøk på togstasjonen! Iselin ringte meg på nattestid for to dager siden og sa hun ville komme på besøk til meg om ikke jeg hadde tid til å komme til henne.. Vel, nå er hun på vei! Hihi. Gjett om vi skal ha en alle tiders helg? Herlighet for noen dager vi har i vente. I kveld tar jeg henne med på “sommer på torvet” før vi drar videre på byen med hele jentegjengen, og lørdag er det bestis sin bursdag som skal feires! Juhuu, it’s gonna be a good weekend! Kan ikke få henne frem raskt nok!

I går kveld dro jeg på middag til Kristinemor, og i stuen hennes satte også Christoffer og lillebroren Sebastian klare for taco og filmkveld. Jeg ler meg seriøst ihjel av disse to. Lurer meg på om de ikke har noen alvorlig side? Det er stort sett bare tull som kommer ut av dem, og jeg kan ikke annet enn å le, og le.. Det ble både film, kjøring av firehjuling, skravling og litt snacks på oss, og da klokken nærmet seg midnatt, tok jeg like godt hunden deres med meg hjem. KOS! Må jo få låne den litt jeg også. Nå var det tross alt over en måned siden sist!

Håper dere fikk en fin onsdagskveld selv! <3
Nå må jeg hive meg avgårde til togstasjonen.

9 kommentarer
    1. Sånne kvelder er gull verdt, trur det er noe av det beste som fins 🙂 Blir glad av og se at du koser deg! Stor klem <3

    2. Hvor blir det av spørsmålsrunden du satt i gang lenge før du reiste til costa rica? Venter på svarene dine…

    3. Fin fredagsmorgen til deg, skjønne du ❤
      Siden jeg elsker bloggen din, og synes du fortjener mange flere lesere enn det du har føler jeg at det er min plikt som leser å tipse deg om mitt siste innlegg. Der har jeg nemlig forklart ganske detaljert hvordan en blogg får flere lesere uten å gjøre noe særlig bortsett fra å følge tipset. Da kommer leserne som mygg om sommerkveldene, hah! 😉
      Jeg kunne forklart det her også, men føler det blir så tungvindt å skrive alt om igjen. Du finner det altså i mitt siste innlegg. ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig fredag og en god sommer videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg