And she’s back in the game!

Åh! Deilig, deilig, deilig! Endelig har jeg fått meg en ordentlig god crossfitøkt igjen. Det begynte jo faktisk å bli livfarlig lenge siden sist. Planen var å kjøre på med en liten rekke økter de få dagene jeg hadde hjemme mellom Thailand og Costa Rica, men denne kjærlighetssorgen tok overhånd da vet dere! Alt av ukens planer ble avlyst så jeg bare kunne holde sengen. Hehe. Nå har jeg fått summet meg, og faktisk til og med hatt en fantastisk ferie, så nå kjente jeg meg mer enn klar for en ordentlig time med Matthew og Magnus sin crossfittrening i Narviga. Den fine garasjen med de fine mannfolkene har vært dypt savnet skal jeg si dere. It is good to be back!

Klokken 09.00 møtte jeg opp i garasjen og da tok vi like godt frokosten sammen før vi startet. Viktig å ha energien på plass når Magnus skal frem med pisken. Jeg trodde ærlig talt aldri jeg skulle komme meg levende gjennom dagens økt, men Magnus vet hva han driver med og når han sier at jeg klarer det, så gjør jeg det. Selv etter noen litt for late ferieuker! Listen på de ulike øvelsene som ble utført får dere under her, sammen med et bildedryss. Det er virkelig blitt folksomt i garasjen nå! Utrolig gøy å se at det går så bra for disse flinke mannfolkene. Over femti sprekinger har kjøpt klippekort til PT timene som hver eneste dag fra morgen til kveld blir holdt i Narviga. 10 klipp koster 1000 kroner, (800 kr for student), og det betyr faktisk at man får en PT-gruppetime for 100 lappen. Bare å se guttene i baris er verdt den prisen. Hehe!

Todays workout:
25 pullups
50 armhevninger
50 markløft
50 box jumps
50 floor wipers
50 kettlebell snatch
25 pullups

Time: 30 minutt.



Følte jeg brukte 10 minutt på de siste 25 pullupsene for da var jeg så kvalm at jeg ikke riktig visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Haha, det er jammen godt reisingen min nærmer seg slutten så jeg kan finne frem til formen igjen. Jeg har virkelig savnet den gode følelsen man sitter igjen med etter disse crossfitøktene. Akkurat under selve økten hater jeg faktisk både Magnus og crossfit, men i samme minutt som det er over, vet jeg at det var verdt det. Trener jeg om morgenen så lever jeg på det gode humøret resten av dagen. For ikke å snakke om gleden over den kommende stølheten! Ja, det er jeg som elsker å være støl. <3 Føles SKJØNT å kjenne at kroppen har jobbet.



Har dere lyst til å være med oss på PT gruppetimer så kan dere booke klippekort HER.
Magnus har også blogget om morgenen vår. Ta gjere en titt på innlegget HER.

38 kommentarer

Siste innlegg