Off to Costa Rica!

Morn morn! Nå er jeg mest sannsynlig allerede i Berlin jeg! Jeg skal mellomlande litt både her og der, men om tja.. 24 timer er jeg vel uthvilt og på plass i Costa Rica. <3 Jeg har ikke forhåndsskrevet noe innlegg til den lange reisen, men hvis jeg ikke skulle rekke å oppdatere dere på neste flyplass-stopp, (som er Miami!!) så vet dere i det minste at det ikke er fordi jeg ikke har det bra.

De dumme flyene skulle hatt internett! Hehe, det ville ha gjort reisene mine en hel del enklere. I går var det over 37 000 lesere innom her, og statistikken viste nærmere 63 000 sidevisninger. Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir litt småstresset av dette, men jeg har vel egentlig ingen grunn til det. Eller har jeg det? Det er liksom ikke hver dag man deler bruddet sitt med så mange mennesker. Heldigvis er det fremdeles bare gode og oppmuntrende ord jeg finner i kommentarfeltene. <3 Jeg ville nok ha blitt fryktelig lei meg om det var motsatt. Å bli tråkket på mens man er nede, det fortjener ingen. Så tusen takk igjen, for at dere hjelper meg på veien mot neste kapittel! 

 
 
 
 
 
 
 

Nå var det på høy tid med en ny antrekks-oppsummering. <3
Har dere et favorittantrekk blant disse? La meg få vite hvilket det er!

64 kommentarer
    1. God fredag, god helg og god sommer! Ønsker deg en fantastisk fin dag, og håper den så langt har vært kjempe fint, kjære Marte<3 Ellers må jeg bare rose deg for å skrive innlegg såpass tidlig om morgenen, det er noe jeg elsker, fortsett med det! 😀 Og god tur til Costa Rica, håper du får litt andre ting å tenke på, gleder meg til å følge reisen din!

    2. God tur! Er så misunnelig på deg..! Du kommer til å få en tipp topp reise tipper jeg! Håper flyturen går fint og problemfritt.. Ha en nydelig reise!

    3. Elsker playsuiten og den rosa-aktige kjolen med masse print på! Skulle gjeeerne hatt en garderobe som din 🙂 God tur til Costa Rica! Håper du får noen fantastiske dager der borte – det fortjener du <3

    4. Kos deg masse på ferie, skjønne deg! 🙂
      Liker aller best den rosa/lilla kjolen din 🙂 den er så søt og nydelig i fargene 🙂 <3

    5. Black&white antrekket med nagle-vesken er nok min favoritt! Også elsker jeg den hvite drakten med blå og lilla blomster og sort sløyfe på hodet<33 såååå sommerlig!!!
      Kos deg MASSE i Costa Rica!! Husk at det er en mening bak alt som skjer, følg veien som blir lagt for deg, og husk å ha det morsomt i mens ;)<3

    6. Er så og si umulig å velge et favoritt antrekk! Du er så pen i alt 🙂 men liker kanskje ekstra godt de fargerike og blomstrete kjolene ogsånt! Kos deg masse på tur
      Gleder meg til å lese hvordan costa rica er!!

    7. Som sagt, du er sterk og kommer til å klare deg helt fint. Ta tiden til hjelp! Du må KOSE deg i costa rica, så får jeg sitte her å glede meg til neste innlegg! 🙂

    8. God fredag 🙂
      For noen nydelige antrekk, du er så flink på kles fronten! Jeg vil ønske deg en super fin tur Marthe <3 ta vare på deg selv, kos deg og nyt ditt eget selskap! Gleder meg til og lese om dagene i Costa Rica. Sender en varm klem 🙂

    9. God tur:) håper du får en fantastisk tur! Det fortjener du<3
      Og håper det går bra med deg! 🙂
      Elsker alle de lekre antrekkene dine!

    10. Håper du før en deilig tur, Marthe! Og husk, det er i motbakkene det går oppover, jeg vet at du vil klare deg helt fint, og det vil nok Jonas også, selv on det kanskje føles forferdelig nå. Så masse lykke til, og kos det på tur!

    11. Jeg leste innlegget ditt i går. Rakk desverre ikke kommentere. Utrolig trist at det ble slutt. Jeg som så for meg dere som det perfekte par. Men livet må gå videre 🙂 Ønsker deg masse lykke til videre. Kos deg masse på turen. 😀 Utrolig fine bilder. Leser bloggen din hver dag. Elsker den! Klem <3

    12. ja den palme jumpsuiten 😀 hvor har du kjøpt den? 🙂 ha en kjempe fin tur, gleder meg til å se bilder og slikt når du er der 🙂 Og gratulerer masse med andre plass på topplista marthe, det fortjener du <3

    13. Liker virkelig ikke dette bruddet.. Det var så søte sammen.. Det eneste jeg personlig håper på er at dere to skal finne tilbake til hverandre 🙂 Men det er ikke jeg som bestemmer og jeg vet du har det vondt! Alt blir bra til slutt, det kan jeg love deg!! <3

    14. FRK. Borge! Du er jo helt fantastisk! Hadde sett like fantastisk ut i en svart søppelsekk!
      Ikke for å dra opp bruddet med Jonas, men føler så med deg! Er selv i ett forhold som ikke er helt på topp nå, men tror nok vi skal klare oss, og hadde så inderlig ønska det samme for deg og Jonas! 🙁 Desverre går ikke alltid livet den veien vi skal gå, men hvem vet, kanskje det kommer noe bedre? Kanskje dere finner tilbake til hverandre etter en liten stund ifra hverandre? 🙂 Lenge lever i gamle gnister 🙂
      Ønsker uansett dere begge alt godt, og innlegget du skrev ang bruddet var så modent og vakkert på samme tid som det var uendelig trist 🙁 Når du skrev at han hadde sagt ”hvem skal passe på deg nå?” så ble også jeg knust for jeg tenker selv på hvem som skal passe på meg om dette forholdet jeg er i nå ikke går…
      Uansett, ble en lang kommentar, men stå på Marthe! Og alt ordner seg til slutt <3

    15. kos deg masse på tur ! dette fortjener du. jeg har vært gjennom det samme selv, og tro meg ting blir bedre, selvom det ikke virker slik nå. du er en sterk jente, have fun 🙂

    16. håper du får det kjempefint på costa rica! har utrolig lyst å dra selv, men flybillettene er jo så himla dyre.. misunner deg i alle fall!

    17. Håper du får en kjempefin ferie!
      Klarer ikke velge bare ett favorittantrekk, da alt du har på deg ser helt utrolig vakkert ut! Du gir meg mye inspirasjon når det gjelder både klær, sminke og trening, og setter utrolig stor pris på bloggen din!
      Keep up the good work så lenge du koser deg med det! <3

    18. Hei Marthe!
      Du er en vidunderlig person med utrolig fin stil og en super blogg!
      Jeg er innom bloggen din jevnt og trutt, men det begynte å bli en stund siden sist jeg var innom den fantastiske bloggen din, så jeg tok en tur innom nå! Leser mange blogger, men har aldri kommentert, men da jeg leste om deg og Jonas måtte jeg rett og slett skrive en kommentar. Begynte faktisk å gråte da jeg leste det innlegget som handlet om bruddet… Dette er fryktelig trist!
      Håper dere kommer til å fortsette som veldig gode venner, men jeg har fortsatt et bitte lite håp om at dere skal finne kjærligheten igjen, selv om deg kanskje ikke føles helt riktig nå. Dere er rett og slett fantastiske personer begge to! Ønsker deg en god tur til Costa Rica, og håper du får noen positive, morsomme og opplevelsesrikeøyeblikk!
      Ønsker dere begge alt godt videre i framtiden! <3
      Håper du får lest denne kommentaren:-)

    19. Så utrolig fin du er! Hvor er plaggene fra? (Spesielt den første grønne og den lilla kjolen) Kunne du skrevet det?:))

    20. Innleggene dine er så inspirerende! Skulle ønske jeg kunne bli flinkere å skrive.. Det sliter jeg med. Elsker alle bildene dine, antrekkene og alt med deg. Det sier jeg vel i alle kommentarer jeg skriver, men jeg mener det <3
      God tur og kos deg masse!

    21. Ååh, den hvite og blå, blomstrete playsuiten er helt nydelig! Hvor har du kjøpt den hen?
      Forresten, stå på Marthe! Du er helt fantastisk og fortjener ikke en smule mindre enn det beste! Har lest bloggen din i nesten tre år nå og kan bare huske gode innlegg og positiv blogging! :))

    22. Du er nydelig! God tur og NYT Costa Rica, du er sterk som deler noe så privat med så utrolig mange mennesker, og jeg er SÅ glad for at du kun har fått støtte <3 Lykke til i tiden fremover, det BLIR bedre! Klemmer

    23. Den hvite og blå playsuiten og det aller siste antrekket var smashing! Du ser bra ut uansett hva du kler deg i 🙂

    24. Hvor har du kjøpt det grå skjørtet som du bruker på bilde 2 og 4? 🙂 Har sett etter et sånt lenge! Var kjempefint! Utrolig mange fine antrekk på det innelgget her!

    25. Hvorfor kan du ikke skrive under antrekksbildene hvor klærne er fra? Mye lettere hver gang, for alle spør jo hvor ting er fra uansett ❤️ Jeg lurer på hvor jumpsuiten er fra

    26. Marthe, jeg kjenner deg ikke, men vil bare at du skal vite at jeg har blitt glad i deg! Klem til deg <3

    27. Du fortjener all denne støtten du får! Blir utrolig rart å ikke se innlegg hvor Jonas er med i lengre…

    28. Herlighet så nydelig du er!!
      Har lest bloggen din helt fra du startet. Fikk virkelig noen tårer i øyekroken da jeg leste innlegget om jonas og deg. Du er utrolig sterk, jeg beundrer deg enormt!
      KOS DEG I COSTA RICA! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg