Give me a beach break

God kveld kjære, gode blogglesere. <3 Nå sitter jeg på et hotell like ved Gardermoen og oppdaterer dere. Tustete som jeg er kom jeg i dag på at jeg må overnatte i Oslo i natt. Første fly til Costa Rica går jo allerede halv syv i morgen tidlig og det betyr at jeg må være på flyplassen halv fem om morgenen. Jeg vet ikke hva jeg tenker med noen ganger, eller om jeg tenker i det hele tatt, men nå er jeg i hvert fall her, og godt er det. Vist rumpen til x antall taxisjåfører har jeg også fått gjort denne torsdagen. *Noterer* “Aldri reise i skjørt igjen”. Jeg hadde akkurat fått kofferten ut av bilen da vinden plutselig bestemte seg for å blåse noe iherdig. Skjørtet mitt fløy selvsagt rett opp og vips der ble Borge dagens underholdning for taxikøen på Kjevik. Jaja, så fikk de stakkarene noe å se på. How great for them! <3

Jeg tenkte bare å fortelle dere at jeg har det fint. Jeg gleder meg til å reise, være rundt nye omgivelser, få hyggelige opplevelser, og bli kjent med nye mennesker. Jeg tror aldri jeg blir trett av det! Jeg elsker selvfølgelig å være på tur med venninner, men jeg har heller ingenting imot å reise alene. Da slipper jeg å få dårlig samvittighet for at jeg må bruke noen timer på å jobbe hver dag. <3 Nå kan jeg slappe helt av, bygge på spansken, og bare konsentrere meg om meg og bloggen. Det tror jeg skal bli fint.

Gårsdagen ble tilbrakt sammen med Kristinemor. Jeg hadde ikke lyst til å sitte alene hjemme etter at det triste innlegget ble publisert så da tok bestis meg med på stranden. Vi kjøpte med oss jordbær og chips og lå på Hamresanden i to gode timer.. Skravlet, solte oss, og lekte med valpen som ikke lengre ligner en valp! Da kvelden kom spiste vi middag sammen før det ble filmkveld til sent på natt. <3 Disse venninnene mine er bare verdens beste. Jeg føler ikke jeg har vært like mye til selskap om dagen, men likevel krangler de om å få ha meg på besøk. Nei, jeg kan ikke si meg annet enn heldig som har så mange fine mennesker rundt meg. 

Jeg får finne sengen, for nå er det bare fem timer til jeg skal opp igjen!
Håper jeg får sove i dette tordenværet. Herlighet som det lyner i Oslo i kveld.

32 kommentarer
    1. Åh. Marthe du er så herlig. Jeg blir bare skikkelig glad av å gå inn på bloggen din. Du er så positiv og inspirerende og jordnær and you name it. En skikkelig gledesspreder er du. Ikke rart alle veninnene dine krangler om å ha deg hos seg ;P hehe. Koos deg videre på ferie da<3333

    2. Godjenta, så utrolig fine bilder!
      Det er godt å høre at du har så mange gode venninner samt. at du gleder deg til å ta en utenlandstur. Det er nok godt å være litt alene også, kunne møte nye mennesker, oppleve ting og ta med seg de flotte minnene inni seg.
      Jeg er så stolt av deg – du er så flink, du gjør så mye bra mot deg selv for tiden, og det er akkurat det du trenger. At du selv lytter til kropp og sjel.
      Du er en fantastisk jente og jeg er sikker på at du kommer deg gjennom bruddet på en god måte! Det kommer selvfølgelig til å stikke og gjøre vondt fremover, men slik som du gjør ting vet jeg at dette bare kan gå bra <3 Bare å sende en melding her på blogg.no om du har en tung dag - jeg er her jeg vet du <3

    3. Ditt herlige vesen Marthe <3 Kos deg i Oslo og god tur 🙂 Ja du er heldig som har så mange fine mennesker rundt deg ^^ Digger deg masse <3 God Natt og sove godt søta <3

    4. håper du sover godt, og at du får en fin reise i morgen<3 gleder meg i hjel til alle de fine bildene du forhåpentligvis skal dele med oss! (og jeg bare sier det, men jeg hadde også kranglet om å få ha deg på besøk, hihi)

    5. Har aldri kommentert, men tenker at det er nå på tide å skrive at du er en utrolig skjønn jente! Har gått igjennom akkurat det samme, så kos deg masse på ferien din og tenk at det er mange som ønsker deg godt! Ha en fin reise <3 er kjempe missunelig!! :O

    6. Åh, skjønne fine du! 🙂 Unner deg virkelig en fin tur og håper du får en fin opplevelse, og får kost deg oppi alt dette her .. <3 du er ei vakker jente både på innsiden og utsiden 🙂 unner deg virkelig alt godt <3

    7. Nå fortjener du virkelig en avvikling.. Håper du storkoser deg på reise, og nyter tiden der nede! Gleder meg til å lese fra reisen 😀
      Du er bare verdens største solstråle.. Uansett hva det måtte være står du like mye på og sprer glede med det fine smilet ditt og de oppmuntrende innleggene! Bare husk at det er lov å slappe av! Om det er noen som fortjener det, så er det deg!
      Stor klem <3

    8. God tur vennen, håper du får det litt greit på tur, til tross for at som har skjedd.<3
      Loveyou ❤️

    9. Hvis du kom inn på skoleønsket ditt så må du huske å svare i år 🙂 Kom du ikke inn så legges alle ledige restplasser til ulike studier ut på lørdag. God tur Marthe. Når er du fremme i Costa Rica?

    10. God tur kjære deg! Håper du får en fin reise og at du koser deg masse, det fortjener du<3 gleder meg til å følge deg på reisen din fineste Marthe. 🙂

    11. Hei Marthe 🙂 jeg håper du får en kjempefin tur og at du koser deg masse ,det fortjener du virkelig nydelige du.. 🙂 jeg skal følge med på bloggen hver dag. 🙂

    12. leste om endrede planer ja, men kos deg masse allikevel. kan bli spennende å reise alene da, og bli kjent med helt nye mennesker. mennesker som ikke nødvendigvis trenger snakke om “sorgen/ problemene” dine. reis, finn ny lykke og kos deg masse <3

    13. Kjære Marthe! Jeg har akkurat gjennomgått noe lignende. Vi var sammen i fem år, bodde sammen og fant til slutt ut at det ikke var flere sommerfugler i magen til å holde oss sammen.
      Jeg vil bare si til deg, nå som det tankekaoset er som verst; Du vil føle ordentlig lykke igjen. Du vil finne lykke og trygghet i noe/noen andre, som ikke nødvendigvis trenger å være en annen mann. Kanskje det er tiden for å være sin egen lykkesmed?
      Uansett – den første gangen jeg følte ordentlig lykke etter bruddet, var helt fantastisk og verdt å vente på. Stor og varm klem fra meg 🙂

    14. Hei Marthe! Håper det går litt bedre med deg nå, skulle gjerne gitt deg en stor god klem! Har fulgt bloggen din i ca 3 år nå, og jeg er sikker på at du kommer til å klare deg helt utmerket 🙂 sel om det gjør vondt nå, så blir det bedre. Ting skjer alltid for en grunn, og denne gang er det nok helt sikkert en annen drømmemann der ute for deg. Artig at du var på hamresanden i går, det var jeg og 🙂 ferierer på sørlandet, men nå er vi på vei hjem til vestlandet 🙂 God tur skjønne deg! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg