Garderobenytt!


Tusen takk for alle de gode ordene dere kommer med. <3 Noen av dere skriver altså bare så utrolig fint. Hvordan kan jeg føle meg alene når jeg har så ufattelig mange gode støttespillere rundt meg? Jeg har ikke hatt lyst til å gjøre noe som helst i hele dag, men nå har jeg i det minste reist meg fra sengen og gått ut i stuen for å ta bilder av Thailand-innkjøpene mine. Jeg vil aller helst få denne drittdagen overstått så jeg kan starte på den neste, men nå har jeg fått besøk av min godeste Annika så resten av kvelden skal jeg faktisk prøve å finne tilbake til smilet. Jeg håper dere har det bedre enn meg denne mandagen. Jeg lover å fortelle dere alt så fort jeg har ork og kjenner meg klar for det. Dere skal ikke behøve å være tålmodige veldig mye lengre, for jeg har allerede skrevet innlegget titusen ganger i hodet.




Ser dere noe dere liker?

43 kommentarer
    1. Må si jeg er spent på å høre hvorfor du er så lei deg:( Det er jo litt dumt med denne nysgjerrigheten for det er jo ditt privatliv, men kan bare ikke noe for det. hehe.. Jeg elsket de fire første crop toppene!<33
      Ellers håper jeg at du klarer å presse fram det smilet i kveld <33

    2. At du i det hele tatt orker å stå opp og ta bilde av klærne som sikkert ikke (avhengig av hva som har skjedd) gir deg noe glede akkurat nå, er modig gjort. Hvis det har skjedd noe med kjærligheten, Marthe, sender jeg deg alle mulige gode tanker og energi. Hjertesorg er det værste. <3 KLEM

    3. tror jeg er forelska i alt! har bursdag i dag, så dagen har vært veldig fin. litt kjip avslutning, egentlig bare mest sliten etter en lang dag på jobb. men det at jeg fyller året betyr ikke at dagen må være perfekt heller, og jeg har det bare bra, jeg bare håpet innerst inne at dagen ville bli liiiitt bedre:)

    4. Alt var veldig fint, men synes den blå magetoppen og kimonoen(?) var ekstraekstra fin:)
      Fin er du Marthe, og ikke føl deg presset til å fortelle noen ting sim helst:)<3

    5. Du er virkelig en dame av stål, du er en av få bloggere som gir av deg selv og holder motet oppe til å blogge uansett hva..
      Jeg vet disse kommentarene bare er ord, men jeg håper at de utgjør en forskjell.
      Et lite smil eller et stikk av glede i magen.
      Jeg merker at du er en jente med et hjerte av gull som er god tvers igjennom, og hvis nedturen din handler om en person så vet jeg at du kommer deg gjennom det!
      Klem

    6. Åå, elsket alle de magetoppene! Og den rosa playsuiten/jumpsuiten var bare så søt! <3
      Kos deg masse med Annika, og ikke føl at du er nødt til å fortelle noe! Håper alt er bedre med deg etter en god natts søvn <3

    7. Hei Marthe! Håper du føler deg litt bedre nå 🙂
      Jeg vet du har lest en god del bøker og anbefalt dem her på bloggen tidligere. I sommer skal jeg til syden og skulle trengt noe lesestoff på flyet og stranden. Er en som aldri før har kjøpt meg en bok, så hadde blitt kjempeglad for noen anbefalinger fra deg! 🙂

    8. Søte du! Kjempe fine plagg, rett å slett råstilige mange av dem 🙂 Håper det går bra med deg! Uansett hva det er, så virker du som en sterk jente, og dagene vil bli bedre <3

    9. Ta tiden din <3 Dett angår ikke oss, så hvis du ikke har lyst å fortelle om det, så er det helt greit 🙂

    10. Du er faktisk en av de blogg-jentene jeg virkelig ser opp til ! Du er så utrolig god, ærlig, åpen, vakker og det stråler godhet fra deg ! Du er en helt fantastisk jente/dame og jeg håper virkelig at ting ordner seg…. Stå på og kom deg opp av sengen <3 fantastiske menneske !

    11. Så mye fint, Marthe. Du er veldig sterk som klarer å blogge selv om du har det vanskelig, men ikke vær redd for å ta deg tid til å tenke og føle på de følelsene du har. Håper ting blir bedre for deg <3 ønsker deg bare det beste!

    12. Jeg ser utrolig mye opp til deg, Marthe, og håper det går bra med deg uansett hva som har skjedd. Du har et hjerte av gull og fortjener virkelig ikke å ha det vondt. Og jeg vil at du skal vite at du må ta tiden til gode, og ta vare på deg selv, ikke tenk på oss, for vi kommer alltid til å være her for deg uansett hva som skjer!
      Jeg likte forresten veldig godt alt du kjøpte i Thailand, men spesielt den blå jumpsuiten! Så nydelig <3 men ikke like nydelig som deg! Stå på videre <3
      Mange klemmer fra meg.

    13. kjærlighetssorg er aldri enkelt. men vit at det blir bedre – en vakker dag. da var ikke jonas prinsen likevel. men tro meg, han vil du finne. du er ung enda!

    14. Hei Marthe! Lenge siden sist.. Her har tiden bare fløyet forbi. Har vært utrolig flott å lese fra Thailandturen deres, håper virkelig dere har hatt en fin reise og kost dere maksimalt der nede!
      Skjønner ikke helt hva som foregår, men håper virkelig det snur om og at det går bra med deg. Hjerteskjærende å lese at du har det vondt 🙁 Det er vel lite jeg kan gjøre med det, men vil sende deg en stor bamseklem og varme tanker. Ta det med ro, slapp av, og for all del ikke stress med å oppdatere bloggen. Første prioritet er DEG. Du er virkelig steel woman, jeg ser virkelig opp til deg, for ei sterkere dame enn deg skal man lete lenge etter!
      Stor klem <3

    15. Ta den tiden du trenger, det fortjener du. Jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske å du skuffer aldri. Du skal ha masse ros og kompliment for det! Følte det var på plass å slenge inn en kommentar fordi jeg ellers aldri gjør det. Husk at du er også menneske, som alle andre kan man ikke være på topp heletiden – å det er helt greit. Ta vare på deg selv 🙂 sender varme klemmer!

    16. Når skal du til Barcelona? Håper du skal samtidig som meg, sånn at jeg kanskje får se deg, for du er mitt absolutt største idol! <3

    17. Hei Marthe! Klærne var utrolig fine alle sammen:) kupp der altså!
      Uansett hva som har skjedd, og hva som forårsaker denne tristheten, så er det en ting du alltid må vite, det blir bedre<3 det blir bestandig bedre<3

    18. Så mye fint. 🙂
      Kos deg og slapp av mye.♥ Du må ikke føle deg presset til å måtte skrive noe som helst om årsaken til hvorfor du er så lei deg ASAP, for det er det siste du trenger.♥

    19. Så utrolig teit at det er slutt mellom du og jonas! trodde virkelig dere skulle leve sammen resten av livet. Dere er, var så søte sammen! ååh. Uansett du finner nok kjærligheten snart igjen, så fin og bra jente du er!! keep your head up and smile, så blir nok ting mye lettere å håndtere. klem

    20. Det er så trist å lese at du er lei deg <3 I hvert eneste blogginnlegg er du så glad og sprudlende, så når du faktisk skriver at du har det vanskelig kan jeg bare tenke meg hvor tungt det er 🙁 Håper ikke det er noe med Jonas, fordi hjertesorg ikke er noe gøy, men hvis det er det må du vite at det blir bedre og at du har mange som bryr seg <3

    21. Håper det ordner seg for deg <3
      Over til klærne: herregud skulle gjerne hatt alle de plaggene i min garderobe! Absolutt alle plaggene var super fine! Likte spesielt den blå mønstrete magetoppen, den rosa jumpsuiten og den blå jumpsuiten, ah lekkert altså!!

    22. alle klærne var utrolig fine (som alle klærne dine er)! Du er ei nydelig jente, og er min favorittblogger. Håper alt ordner seg for deg, og at du forteller oss hva som har hendt når du føler det er riktig. Bruk tid på å ta vare på deg selv, og ikke forhast deg med noe som helst. Håper på å se det vakre smilet ditt igjen snart, og at du får tilbake gleden og positiviteten<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg