Strawberry spinach salad

Jeg hadde tenkt til å skrive et hyggelig god morgen innlegg, friste dere med en frokost-salat og ønske dere en fin start på den nye uken, men jeg orker det ikke. Jeg orker ikke å late som i dag. I dag vil jeg bare være trist. Natten har kanskje vært den verste i mitt liv. Jeg skulle ha vært hos frisøren, og jeg skulle ha dratt på trening, men jeg orker det ikke. Jeg er sliten og har bare lyst til å holde sengen.

Jeg er ikke deprimert. Jeg har ikke mistet et familiemedlem, og jeg er ikke syk. Ikke bekymre dere. Jeg vil fortelle dere alt, men nå vil jeg først og fremst be om litt forståelse. Alt jeg trenger er noen trøstende ord, og litt tid. <3 Så vil alt være bra igjen.

Alt går bra til slutt. Gjør det ikke?

84 kommentarer
    1. Håper alt er bra med deg, og ta den tiden du trenger for å føle deg bedre! vi har alle dager hvor vi ikke føler for noe. God bedring <3

    2. Uff da! Håper det går bedre etterhvert. Ta den tiden du trenger og slapp av, klem til deg fineste Marthe <3

    3. Åh, Marthe.. Ta den tiden du trenger, ta vare på deg selv og slapp godt av. Tid leger alle sår! Håper det går bedre etterhvert. Du fortjener ikke noe vondt! Ikkje bekymre deg for bloggen, tipper alle forstår 🙂

    4. Alt går bra til slutt! Ta den tiden du trenger ja, og ikke stress med bloggen. Du er et herlig menneske, og et stort forbilde, uansett!

    5. Bloggen schnmoggen! Bry deg kun om Marthe du nå, og de rundt deg som kan være der for deg. Håper og tror alt vil gå bra!
      Stor klem fra meg til deg <3

    6. Håper alt er bra med deg Marthe. Du er en fantastisk jente som er like fin på innsiden som på utsiden. Jeg vet jo ikke hva du går igjennom, men uansett vil du komme ut av det som en sterkere person med flere erfaring. Ønsker deg alt godt!
      Klem

    7. Håper alt er bra med deg? 🙂 <3 Elsker virkelig bloggen din å din personlighet som vises på bloggen, når jeg selv har en dårlig dag eller når noe har skjedd pleier jeg å gå inn på bloggen din for å hente inspirasjon å blir bare i godt humør av å lese det du skriver. <3 Mange klemmer til deg<3

    8. Uffda, håper alt går bra med deg Marthe! Du er en fantastisk blogger, så en liten pause er helt forståelig! STÅ PÅ! <3

    9. Hei søte Marthe!
      Jeg har fulgt bloggen din over lang tid, og jeg har deg til og med på facebook. Fulgte bloggen din helt i starten da du blogget med Kristina, og jeg kan ikke huske et eneste trist innlegg. Jeg har vært dårlig med å kommentere, men nå vil jeg dele det jeg har på hjertet. Det er helt greit å være trist iblant. Dette skal du få lov til på bloggen også. I ny og ne opplever alle en form for smerte, og det trengs å inhaleres og fordøyes. Håper alt ordner seg med deg, vakre solstråle!

    10. Uff, det hørtes ikke bra ut, ta den tiden du trenger, og ikke stress med å blogge før du er klar for det igjen <3
      Klem

    11. For with my strength words can?t offend,
      Cruel acts will not harm me in the end,
      Because with my strength even though tears may fall,
      I will pull through after all.

    12. Hei på deg!
      Nå fikk et ordentlig stikk i magen. Sjeldent jeg reagerer så sterkt pågrunn av en blogg, men jeg følger din daglig og synes du er så flott på alle mulige måter. At du har det trist synes jeg svært lite om.
      Håper du kommer deg opp på beina raskt som satan selv;)

    13. Håper alt går bra med deg 🙂 Har lest bloggen din noen år nå og har aldri lest et sånt innlegg på bloggen din før. Bruk den tiden det tar så ordner det seg nok til slutt. Sender varme og gode tanker til deg 🙂 Klem fra meg <3

    14. Håper alt går bra med deg!♥ Ta den tiden du trenger, gjerne en bloggpause hvis du trenger det så du slipper å tenke på å oppdatere akkurat nå.♥

    15. Å nei 🙁 kjente jeg ble bekymret nå, Marthe! Kjenner deg jo ikke, men likevel på et overfladisk plan så gjør vi jo det gjennom bloggen. Håper det ordner seg for deg, og at du får det godt igjen om veldig kort tid! Ta til deg gode kommentarer – vi er mange her ute som ønsker deg en varm klem!

    16. Første gang jeg har lest et trist innlegg på bloggen din! Ble skikkelig lei meg nå :/ Ønsker deg alt godt <3 Hilsen evig fast leser.

    17. For det første; elsker bloggen din! Du gir så mye inspirasjon og all den positive energien din gjør vertfall hverdagen min bedre 🙂 håper alt ordner seg! Alle har nedturer, men etter nedturer kommer oppturer. Sånn tenker vertfall jeg, ta tiden du trenger, slapp av og’ bruk tiden på deg selv 🙂 stooor klem!

    18. Sender deg en superstor klem! Ikke blogg før du føler deg klar for det og du har fått orden i det som plager deg! Du er fantastisk <3

    19. Ta den tiden du trenger for å få det greit igjen, det kommer til å gå bra! Er fortsatt innom bloggen din flere ganger om dagen, alltid med et smil om munnen, selv om jeg ikke er den beste til å kommentere.. Du er så fantastisk flink og en så utrolig nydelig person! Sender en klem <3

    20. Ta den tiden du trenger, vi venter på deg til du er klar for å fortelle oss… Alle har noen tunge dager i blant, det er (desverre) normalt.. Men ALT ordner seg til slutt, bare ta den tiden som trengs, og bare gjør det du føler for allurat idag <3

    21. som du selv sier; alt går bra til slutt. Og om det er noe som er trist, finnes det alltid noe godt som veier opp for det. Håper du klarer deg, ta all tiden du trenger. Masse gode tanker fra meg :)<3

    22. Hei kjære Marthe!
      Har fulgt deh på bloggen nesten siden starten din og jeg følger deg på Instagram. Blir alltid i så godt humør og inspirert av å lese bloggen din,og jeg kan ikke huske å ha lest noe negativt på den i årenes løp.
      Ta den tiden du trenger og fokuser på deg selv nå <3 du kommer deg nok gjennom dette, uansett hva det er 🙂 Det er lov å være trist av og til!
      Klem fra en trofast leser :))

    23. ta tiden du trenger, marthe! vi er her når du er tilbake!<3 det er som de sier over - lov til å være trist av og til! livet er ikke alltid en dans på roser, men livet går videre uansett! selv om det kan være tøft.. stå på!

    24. Alt går bra til slutt, ja <3 bare ta den tiden du trenger! Alle trenger litt fred en gang i blandt 🙂 Vi er her den dagen du kommer tilbake igjen! Om det så er om en dag - eller et år!

    25. Jeg har en mantra/quote som alltid hjelper meg, kanskje den kan hjelpe deg i dag: “Enten så går det bra, eller så går det over”. Verden er kanskje en stygg plass i dag, men en dag om ikke så lenge så vil verden smile til deg igjen. <3 I mellomtiden så tar du vare på deg selv, vi leserne stikker ikke av selvom du trenger tid for deg selv!

    26. Marthe!! Vi alle har dårlige og triste dager.. Selv om du er blogger får du lov til å puste i bakken du også! Vi blogglesere støtter deg og venter til du er tilbake med ditt flotte smil 🙂 ta den tiden du trenger

    27. Ååå, hva er det som har skjedd søte deg? Du som alltid er så blid og fornøyd! Håper virkelig alt ordner seg! Men det tror jeg det gjør med tanke på hvor søt, snill, god og nydelig du er! Klem<3

    28. Selvfølgelig går alt bra til slutt! Bare ta den tiden du trenger og gjør akkurat hva du vil for å føle deg bedre.

    29. Det blir bra til slutt, selvom det kanskje ikke virker sånn i øyeblikket ting er vondt. Sender deg masse gode tanker og håper alt blir bedre igjen snart <3

    30. Stå på fine Marthe! 🙂 du er så god! Du ser helt super flott ut!! 🙂 du har en fantastisk blogg! <3 både du og bloggen din er en inspirasjon for meg, og sikkert for mange fler!
      Ja, det går alltid bra til slutt, spesielt for snille jenter:) hihi<3

    31. Åneei 🙁 håper alt ordner seg, du fortjener alt hodt her i verden <3 ikke tenk på oss, bare tenk på deg selv og ta en liten pause! Vi er her når du er tilbake, uansett hva 🙂

    32. Du som alltid virker så glad og spruldende, så selvfølgelig skal du få lov til å ha slike dager innimellom og “dele” med oss at du ikke har en god dag. Ta den tiden du trenger, de trofaste leserne er her når du er tilbake uansett 😀 Alt ordner seg for nydelige jenter! Varm klem fra meg 🙂

    33. Håper alt går bra med deg, liker bloggen din veldig godt! Er det slutt mellom Jonas og deg? ser ikke ut som dere har hatt det så romantisk og koselig den siste tiden..

    34. Kjære Marthe. Jeg har lest bloggen din i over 2,5 år nå, men dette er min første kommentar (tror jeg). Det er alt for dårlig, men det er faktisk min første kommentar på en blogg noen sinne… Jeg leser en del blogger, men du er desidert favoritten min! Jeg har ofte tatt meg selv i å tenke at du og jeg er venninner, eller at vi i det minste kunne vært det, fordi jeg liker deg så godt og syns vi er (virker) så like 🙂 haha, var faktisk en gang hvor du skulle til Oslo og jeg tenkte “jamen, da må vi jo møtes”, før jeg tok meg i det og kom på at du faktisk ikke aner hvem jeg er… Når jeg sier det på den måten innser jeg at jeg nesten er litt stalker… Beklager det altså!
      Uansett, det at du har det vondt gjør meg så vondt 🙁 Du har alltid gitt akuratt så mye av deg selv til at vi lesere kan bli kjent med deg, men akuratt så lite at vi ikke blir dratt inn i dine personlige problemer. Forstår jo at det må ha skjedd noe skikkelig kjipt nå.. Du er virkelig en fantastisk jente! Du er morsom og omsorgsfull og ikke minst vanvittig vakker! Selv om ikke du vet hvem vi er, og kanskje ikke ser på “Vilde fra Oslo” som venninna di, så ser jeg på deg som min venninne og vil veldig gjerne være her for deg! Vet det ikke er mye jeg får gjort, men vit at jeg tenker på deg og håper at alt ordner seg <3

    35. Håper alt går bra med deg, – og Jonas..
      Du virker som en god person og fortjener ikke noe vondt, og jeg VET at det ordner seg, selvom det kanskje ikke ser slik ut akkurat for øyeblikket. Pain is only temporary.
      Vi venter på deg her.

    36. Trenger du en pause Marthe, så tar du en pause 🙂
      Du er annerledes i forhold til alle andre blogger, og jeg vil tro at leserene dine også er annerledes. På aller beste tenkelig måte! det er akkurat derfor du har vært min kjære favorittblogger i godt over 2 år nå! det er ikke ofte jeg gidder å ta meg tid til å kommentere på blogger, men det må jeg jo nå siden du trenger det 🙂 Alt ordner seg til slutt 😀
      Sender mange gode, varme klemmer <3

    37. ta den tiden du trenger, og fokuser på DEG. Ikke bloggen, ikke andre mennesker, men deg selv. Du har så mange trofaste lesere, og jeg står mer enn gjerne fremst i den troppen. Ta tiden til hjelp, og husk; alt ordner seg.
      jeg tenker masse på deg, selv om jeg egentlig ikke kjenner deg overhodet.
      <3 senk skuldrene og pust vakre jenten!

    38. ånei, dette gjorde vondt å lese? alle har lov å være triste i blant, til og med solstråler som deg. håper alt går fint med deg hvertfall, husk å ta vare på deg selv! alt ordner seg for snille jenter, right? stor bamseklem fra meg<3

    39. Kjære fine og flotte Marthe! Jeg har lest bloggen din helt siden du delte med Kristina på kristinabe, og jeg føler at jeg kjenner deg selv om jeg aldri har truffet deg før, og jeg synes det er utrolig trist å lese at du har det vondt, når du til vanlig virker som en sprudlende og ekstremt glad jente! Mine tanker går til deg, så håper jeg at alt ordner seg <3

    40. Kjære, herlige deg! Dette livet er ikke alltid like lett, og det vet vi alle! Men det blir bedre, det har jeg erfart! Uansett hvor forferdelig det virker nå, kan det jo bare gå en vei, ikke sant? <3 elsker at du er ærlig med oss! du er en fantastisk blogger, og om du trenger litt tid, skader ingen! Du har vært helt suveren i mange år, og ingen forventer at du skal blogge når du egentlig ikke vil! <3 Ta deg litt tid, og kom tilbake like suveren som du ALLTID HAR VÆRT! <3
      masse kjærlighet fra fast leser! <3 <3 <3

    41. Gode Marthe <3 ta den tiden du trenger, vi vil vente på at deg med tålmodighet! Du er herlig, klem til deg <3

    42. Alle kan ha en (eller flere) dårlige dager! Alt ordner seg tilslutt og håper dagen i morgen blir bedre 🙂 jeg er en fast leser og har vært det siden ganske starten! Du er en solstråle av en jente men selv på de lyseste dagene kan de komme noen skyer 🙂 håper alt ordner seg 🙂
      Hilsen fast leser som digger deg :)))

    43. Kjæreste Marthemor <3 etter å ha fulgt bloggen din i flere år føles det som om jeg kjenner deg - og derfor stakk det dypt i hjertet mitt når jeg leste dette innlegget.. At du på bloggen tørr å fortelle at du ikke har det så bra og at livet til tider ikke jobber med deg viser bare at du er menneskelig! Tusen takk for at du stoler såpass på oss lesere at du tørr å fortelle sannheten 🙂 hva enn det er som har skjedd så skal du vite at vi er her for deg, og at vi kommer til å gjøre vårt beste for å hjelpe deg gjennom tiden som kommer <3 skulle ønske jeg kunne ta turen og gi deg verdens beste klem, men jeg får nøye meg med å sende den med tankene i første omgang. Du virker som ei sterk, god og fantastisk jente - men husk på at også flinke piker har lov til å kjenne på smerte og ha dårlige dager når livet butter imot. Verdens godeste tanker sendes til deg fra Trondheim <3

    44. Det er bare en dårlig dag! Alle har vell det? Ikke beskymre deg, sålebge du har jonas og familien din ordner alt seg, er det ikke prdnet så er det heller ikke slutten pleier jeg å tenke! Ikke alltid like lett men.. Håper vertfall dagen imorgen bli bra, nå som det er sommer og alt!

    45. Du har skrevet mange ganger på bloggen din at du savner familien din i Stavanger så jeg regner med at du har valgt å flytte til Stavanger og kanskje ofre kjærligheten til Jonas, dersom han ikke vil flytte med deg. Det er aldri lett når kjærligheten bor i en by og familien din bor i en annen. Det har jeg kjent på selv og man kjenner det spesielt når man har vært på besøk og skal reise fra dem. Av og til må man ta vanskelige valg og gjøre det som kjennes best for en selv. Tiden leger alle sår. LYKKE TIL UANSETT 🙂

    46. Jeg vet ikke hva jeg skal si, ettersom at jeg ikke vet hva det dreier seg om. Men husk at du er sterk <3

    47. håper alt ordner seg marthe! du er kjempe sterk, og er det en som virkelig fortjener støtte og gode ord er det deg. du som alltid smiler og virker så snill og go! du er virkelig en blogger som gir mye av deg selv, og når jeg leser bloggen føler jeg ikke kun at jeg leser om hverdagen din, men også at jeg blir kjent med deg, – en glad jente fra kristiansand!:) Om alle var som deg ville verden vært et bedre sted.
      Masse lykke til!

    48. Hei du <3 har vært borte fra internett i to dager og blir møtt av et slikt trist innlegg på bloggen din. Fikk nesten litt panikk, og følte meg som en dårlig venn som ikke fikk med meg dette før. Selv om jeg er bare en av titusen lesere, og du sikkert ikke husker hvor mange ganger jeg har kommentert eller om jeg har gjort det i det hele tatt, så har du blitt en venn for meg gjennom dataskjermen. Et nytt glad innlegg fra deg er nok til å få meg til å smile. Derfor føles det som om en nær venn er lei seg når du skriver dette. Jeg håper det går bra, og har troen på at det gjør det! Du er en fantastisk jente, og når jeg leser i kommentarfeltet har du en hauge med støttespillere som er her for deg! Tenk på deg selv og ta tiden til hjelp <3

    49. Siren -seriøst?????? DET er støtten du klarer å oppdrive? SKAM DEG!!!
      Marthe ta tiden du trenger- vi går ingen steder vet du 🙂
      Og støtter deg i hva det enn er som skjer i Livet ditt <3<3
      Noen ganger må man bare ta seg litt tid ikkje sant. Du er så flink å fokusere på positive hyggelige ting,men noen ganger skjer dumme ting -its life ikkje sant -alle fasettene og alle lagene.
      Evrything works out in the end ,if its not ok -its not the end
      Sender en superduper klemmeting <3<3<3

    50. Kommenterer aldri blogger, men tenke jeg jammen måtte gjøre det nå. Håper alt ordner seg for deg Marthe, stor klem fra en du ikke kjenner men som tenker masse på deg nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg