Our very last hour – Well spent

Et aller siste bildedryss fra Panviman Resort. Nå har jeg endelig fått bladd meg igjennom alle 2000 bildene og valgt meg ut noen storfavoritter! Hope you like it. <3 Siste time tilbrakte vi ved bassengkanten. Jeg drakk “Panviman Sunset Cocktail”, tok x antall bomber og så på Jonas som stupte som en helt. Dere kan jo se stupingen hans på første bildet her! Hehe, synes det ble så kult..  

Nå sitter jeg på Chiang Mais beste shoppingsenter og oppdaterer dere! “Central Festival” heter det, og her finner dere alt av Topshop, Zara, Miss Selfridges, Mango, Jaspal, Charles & Keith and so on.. Jeg kan holde på i det uendelige for her har de virkelig alt. Ja til og med kino, skøytebane, og en hel etasje full av gode restauranter.. Planen var egentlig bare å kjøpe en koffert, men vi får se om ikke jeg tar en aller siste tur innom disse favorittkjedene mine også. De har nemlig akkurat startet sommersalget her nå! Hoho, jeg får visst aldri nok.

Flyet til Bangkok går klokken 21.00 i kveld så natten skal tilbringes i hovedstaden. Flyet hjem til Norge går nemlig allerede i morgen tidlig! Huff, og huff. Gruer meg til å si farvel til den fine familien jeg har her, men jeg gleder meg også til å tilbringe helgen med familien i Stavanger. Jeg har en SUPER helg i vente!

Dere får ønske meg god tur til Bangkok da! Vi skrives derfra. <3

23 kommentarer

Siste innlegg