It’s just like a fairytale..

Hurra! Da var både finvær og nett tilbake. <3 Jonas og jeg sjekket ut fra Panviman Resort klokken 14.00 i går og fikk oss jammen en hyggelig overraskelse da regningen for diverse roomservice + middag skulle betales. Pappa hadde nemlig lurt seg til å gi hotelldirektøren bloggadressen min så han kunne ta en titt på bildene jeg knipset både av rom og det fine området.. Akkurat i det vi skulle sjekke ut, kom denne hyggelige mannen bort og fortalte at han hadde strøket deler av regningen som takk for all den gode reklamen. Hihi! Noe så snilt!

Dette synet vil bli dypt savnet. Altså, har dere sett? Det er som tatt rett ut fra et eventyr jo! Føler jeg burde startet dette innlegget med “once upon a time”.. Beliggenheten er perfekt, utsikten er insane, og servicen har vært upåklagelig. Hotellet er bare seks år gammelt så alt virker fremdeles splitter nytt, og det beste av alt er kanskje at det bare har 43 rom. Området er digert og når 43 villaer er fordelt på en så stor plass føler man nesten at man har hele plassen for seg selv. Det har vært deilig det. Bildene dere ser her er fra gårsdagen. Jonas og jeg dro på en aller siste oppdagelsesferd før vi tok en cocktail i lobbyen mens vi ventet på at papsen skulle hente oss. Resten av dagen gikk til middag på en fancy Japansk restaurant, etterfulgt av et hyggelig kinobesøk. En alle tiders avslutning på en alle tiders dag. <3

Håper det står bra til med dere der hjemme! Ønsker dere en riktig god morgen.
Nå begynner reisen å nærme seg slutten, men jeg har enda noen bilder igjen å dele!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg