I put my new dress on!

God kveld kjære, gode blogglesere! Tenkte bare å dele et lite bildedryss av kveldens kjole. Det er ikke lett, men jeg må jo prøve å leve opp til den kjekke mannen jeg har reist på tur med! Kjolen er splitter ny og fra Miss Selfridges til dere som måtte lure på det. Eller splitter ny er den vel ikke, for jeg kjøpte den på salg! 200 kroner. <3 Det var den vel verdt til tross for at den drysser noe veldig med glitter? Hehe, da kveldens middag nærmet seg slutten glitret både kjole, bord, stol og ansikt foråsidetsånn. Viktig å ha glitter i øyenbrynene på ferie.

Middagen smakte som forventet himmelsk, og det samme gjorde desserten. Utsikten fra bordet var det heller ingenting å si på. Slenger ved noen bilder av den jeg! Vi tittet faktisk rett ned på hotellets spa-avdeling. Den digre dammen med bebyggelsen rundt er spaet! Gjett om jeg skal dit i morgen tidlig da? Mens den mer fornuftige av oss får unnagjort en god treningsøkt. Min fornuft får jeg finne tilbake til når jeg er kommet hjem. Kjenner det er litt for mange distraksjoner her på ferie.. Trenger vel Magnus til å gi meg et hardt spark bak!

Jeg får virkelig ikke tatt nok bilder av dette vakre, vakre stedet.
Vi skrives igjen! <3 Nå er det svarte natten her i Chiang Mai.

10 kommentarer

Siste innlegg