Outfits of july 2013

Sawadika! Eller bare hallo. <3 Best å ta det på norsk. Har dere en fin søndag så langt? Nå nærmer klokken seg halv ni om kvelden her, og Jonas og jeg tar straks scooteren til et søndagsmarked like i nærheten for middag og muligens spa! Vi har vært på kjøretur til Thailands høyeste fjell i dag. Ca to timer tok det å bestige fjellet på hele 2556 meter! Wuhuu, nå har jeg vært på Thailands høyeste punkt også. Erik var også med på tur, og han stakkars har nok ikke hatt den beste søndagen i sitt liv. Han klarte nemlig ikke å utjevne trykket i ørene så han skrek og gapte hysterisk omtrent hele veien opp. Suggelet bare rant fra munnen til alle kanter. Haha! Når lille, søte, høflige Erik sier “OH MY GOOOD! Are we there yet?” Da har han jammen vondt. På veien ned igjen var han så sulten at han trykket i seg en hel ananas for så å kaste den opp igjen. Probably not the greatest day of his life. <3

Erik: Father, i’m still so hungry! My stomack hurts.
Pappa: There is no restaurant up here, we need to get down where they have food. 
Erik kaster opp i bilen, og mellom brekningene får han presset ut dette:
Erik: Now this happend… Father, i said i was hungry!! And i still am.

Jeg døde av latter. Det er ikke noe å si på matlysten i hvert fall! Tenker på mat selv når han kaster opp. <3







Utsikten fra toppen av dette fjellet ville helt sikkert vært magisk, men alle trærene dekket for den så vi fikk faktisk ikke sett så mye mer enn trær og skyer der oppe. Dermed ble det ikke så mange bloggbilder akkurat denne morgenen, men er det ikke på høy tid å komme med en oppsummering av fjorårets juli-antrekk? Det synes jeg! Synes jeg var riktig så flink på antrekksfronten i juli 2013. Tror jammen jeg hadde rekordmange antrekks-oppdateringer denne måneden. Fine var mange av dem også. Det synes i hvert fall jeg!

Eller hva sier dere? Husker dere disse antrekkene? <3
Og har dere en favoritt? Fortell meg gjerne hvilket det er!

28 kommentarer
    1. Så utrolig fine outfit, prøvde å finne meg en favoritt, men fant ut at alle var utrolig fine, så jeg greide ikke å velge. Du har kjempe god smak!
      Jeg har forresten en “ukas blogg”kokurranse på bloggen nå og håper du vil delta 🙂

    2. Åh så koselig <3 haha stakkars Erik, igår var vi på en Jåt :- D det var koselig <3 idag har vi badet og bare kost oss masse <3 off på Torsdag drar vi hjem 🙁 men blir godt å komme hjem også 🙂 kos deg videre <3

    3. Hei! Jeg la merke til tatoveringen til Jonas, og lurte på om de to M’ene og L’ene står for noe spesielt? 🙂 satt pris på om du kunne svart!

    4. Masse fine antrekk du sitter sammen 🙂 Du er veldig flink! Hvor har du forresten kjøpt den mørke blomster buksen? 🙂 Klem

    5. Hei!
      Sjekk ut vår nye og trendy nettbutikk med navn BLACC.NO.
      Vi selger noe for alle og enhver, innenfor klær, tilbehør og interør.
      Følg oss ogsåpå instagram for bilder, konkurranser og annet morro: @BLACCNO
      Sjekk den ut!
      http://WWW.BLACC.NO

    6. Alle var fine, men tror jeg likte best det helt svarte og det med mønstrete bukse og detaljer på blusen 🙂

    7. Hei Marthe! Hehe, nå fikk jeg meg en god latter 😀 Men stakkars Erik også da 😛
      Jeg elsker alle antrekkene (som vanlig 🙂 ), men synes antrekk nr 1, 2 og 6 er AWESOME! 😀 Woooow! Kos deg masse videre! Klem<3

    8. Ida Rygnestad: Hehehe! Tusen takk for den fine kommentaren din Ida. Veldig moro å høre hvilke antrekk dere liker best 🙂 Hehe, det gikk heldigvis godt med Erik til slutt. Så fort han fikk i seg noe mat 😀 Klem!

    9. Ida: Heisann Ida 🙂 Ja, det gjør de. Bokstavene står for navnene til familiemedlemmene. M for Moren Marion, M for broren Lars, L for pappa Lars og L for lillesøster Linn 🙂

    10. Likte best nr 3 🙂 skikkelig kult med paljetter og glitter og glam antrekk <3
      Kjempe gøy å se tilbake på antrekk du har hatt tidligere år 🙂 du må gjerne legge ut antrekk fra andre mnd også i fjor.

    11. Liker alle antrekkene dine, men favoritten må være det hvite skjørtet med den lilla toppen og Gina Tricot skoene.
      Men et spørsmål: Er de skoene gode å gå i? Eller er dem like vond som BIKBOK skoene?

    12. Sara Katrin: Skoene er ikke noe særlig gode å gå i nei. Hehe, både bikbok skoene og Gina Tricot skoene har en tendens til å være litt ubehagelige synes jeg. -Men jeg kjøper dem likevel for utseendes skyld. Hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg