A saturday at elephant camp

Hurra! Der ville redigeringsprogrammet fungere igjen, og jeg kan endelig oppdatere dere med noen fine bilder fra timene i “Maesa elephant camp”. Lørdagen har vært så fin! Da klokken slo 11.00 var pappa, Erik, Jonas og jeg på vei til fjellene hvor denne campen blant annet holder til. Dere husker kanskje at jeg var her en gang i fjor sommer også? Planen var egentlig å sette av en hel dag til å jobbe som frivillig med pensjonerte elefanter, bade dem, mate dem, hjelpe til med rengjøring og annet stell, men nå tok vi i stedet med oss Erik for litt lørdagsmoro med elefantshow og det hele. kos! Jeg har fått elefantsuss (det våteste noen sinne), vi har sett VM-inspirerte elefanter spille fotball, og vi har sett dem male de fineste malerier. Noen av bildene de sveiset sammen på 4 minutt ser dere over her. Er det ikke helt vanvittig? Alt disse elefantene kan! Det er slett ikke noen dumme dyr. <3

Erik var litt skeptisk i begynnelsen, men det hjalp nok på å få klamret seg fast i pappas legg. Hehe, han er så skjønn. Vi var akkurat ute og spiste med hele thai-familien her og da kvelden nærmet seg slutten og Erik skulle velge hvilken besteforelder han ville sove hos, ble han bare kjempetrist. Han ville jo slett ikke velge! Hadde det vært opp til han så ville alle bodd i samme hus så han kunne tilbrakt like mye tid sammen med absolutt alle. <3 Den gutten er jammen bare god tvers igjennom. Han er bare åtte år, men herlighet så flink og høflig han er. Synes ikke han sier noe annet enn “please og thank you” jeg. Håper mitt fremtidige barn blir like medgjørlig!

Nei, vi har det bare alt for fint her. <3 Måtte de siste dagene gå mye saktere!
Jeg fikk knipset litt bilder under middagen også i kveld! Dette får dere i morgen. <3

23 kommentarer

Siste innlegg