@marthekborge

Tjo hei og god lørdag! Jeg skulle egentlig ha delt noen morsomme bilder fra dagens besøk i Maesa Elephant Camp, men redigeringsprogrammet vil av en eller annen grunn ikke fungere så foreløpig får dere nøye dere med en aldri så liten oppsummering av mine siste insta-updates. Best å ta det før det blir alt for mange bilder! Jeg laget meg først instagram i 2014 og har nå snart 17 000 følgere. Hihi! *Litt stolt* Ikke vet jeg hvorfor jeg ventet så lenge med å skaffe meg min egen konto.

Det er jo så hyggelig å logge seg inn, oppdatere og finne de fine kommentarene deres under bildene mine. <3 Lurer meg på om jeg skal begynne å kåre “månedens insta-følger” også her i disse oppsummerings-innleggene på bloggen. Ja det skal jeg faktisk! Jeg setter uendelig stor pris på de gode ordene dere legger igjen og legger spesielt merke til noen av dere som stadig kommer med fine kommentarer. Synes dere fortjener et ekstra stort takk med litt hyggelig oppmerksomhet!

Oh my god.. Bilde over til venstre her la jeg ut i dag tidlig. Ser dere hva det er eller? GIGANT-KAKKERLAKKER! Er det virkelig noen som spiser dette? Fysj! Jonas hadde lovet meg å smake på disse grillede insektene mange uker før vi reiste ned, men når det kom til stykke var han ikke særlig tøff i trynet. Haha, bare lukten er jo helt vanvittig.. Jeg tvang ham til å smake på en silkelarve, men han ville kun spise den om jeg tok halve. Tror dere jeg gjorde det? Vel, jeg har jo akkurat skrytt på meg at jeg aldri takker nei til en ny, spennende utfordring! Foråsidetsånn. Det er noe av det ekleste jeg har spist. ALDRI igjen.


TUSEN takk til @camsveen for alle herlige instagram-oppmuntringer! <3 Følg gjerne henne også.
Jeg får prøve igjen med redigeringsprogrammet litt senere. Bloggen må jo ha en elefant-update!

10 kommentarer
    1. Så koslig at du begynner med det! 🙂 ser ut som dere koser dere veldig mye! Vi har ikke så ille vær her i Norge eller 🙂 hvertfall ikke her i Trøndelag 😄 kos deg videre Marthe! <3

    2. Kan du begynne å dele bilder som du allerede ikke har delt på bloggen? 🙂 Da blir det mye gøyere for oss som følger deg og når du oppsummerer.

    3. whereishappiness: Jeg bruker stort sett bare Windows gallery live og http://www.pixlr.com 🙂 Jeg har ikke noe mer avansert enn det. 😀 Pleier bare å forsterke kontrasten litt i Windows live og beskjære litt om det trengs. Ellers setter jeg gjerne på en fin effekt i pixlr.com. Her setter jeg også på rammer en gang i blant 🙂

    4. Malinhovdal: Tusen takk Malin! 🙂 Det er godt å høre at dere har litt finvær oppi Trøndelag også 😀 Vi kan ikke stikke av med alt finværet i sør. Hehe, i dag hører jeg rykter om at de har fått både regn, lyn og torden der nede. :O

    5. Anonym: Ja, jeg SKAL bli flinkere til akkurat det! Jeg glemmer bare bort å ta bilder med mobilen når jeg tar bilder med to andre kameraer hele tiden. Huff! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg