New in – Miss selfridges dress

Morn morn, og god helg alle sammen! Tenkte bare å stikke innom for å vise dere en liten sak som jeg har gått til innkjøp av her i Thailand. Synes denne kjolen fra Miss Selfridges er så uendelig fin! Jeg kjøpte den i går og tok den i bruk allerede om kvelden da Jonas og jeg bestemte oss for å ta turen på kino. “Maleficent” måtte jo også sees! Herligfred for en fin film. Kanskje litt treg i starten, men så ble den bare bedre og bedre. Angelina Jolie var stunning i sin rolle som fe og avslutningen var så fin at jeg begynte å sutre. Haha, standard.. Det skal ikke så mye til. <3 Har på følelsen at dette blir en av de disney-filmene som fast snurres på tv hver eneste jul.

Over til dagens planer! Jonas, pappa og jeg drar straks avgårde for frokost før vi skal ut og titte på noen spennende utendørs-marked. Solen skinner utrolig nok også i dag, så snart viser vel gradstokken 40+ her. Hoho! LOVE IT <3 Kamera blir med oss ut på nye eventyr!

Dere får ha en strålende fredag så lenge! <3
Kanskje noen av dere skal på palmesus festivalen i kveld?

24 kommentarer

Siste innlegg