Go and have a cupcake

Some snapshots from this morning! Jeg har shoppet, spist cupcakes, hentet Erik på skolen og tilbrakt litt tid sammen med ham. Ettersom Jonas og jeg ikke bor sammen med pappa, Erik og moren hans, får jeg egentlig kun sett ham i helgene. Han går jo på skolen fra solen står opp til solen går ned, og når han endelig kommer hjem er det leksetid før han må finne sengen. -Men nå er det heldigvis snart helg igjen, og da får vi gjøre så mye som mulig ut av enhver time vi har sammen! <3 Jonas og jeg storkoser oss uansett fra morgen til kveld.
 

Tiden går litt for fort for min del! Jeg kan ikke tro at vi har vært her i en uke allerede. Huff, vil ikke at ferien skal ta slutt! Planen var egentlig å flytte inn på et hotell den siste uken, men vi har det så greit her i leiligheten at vi heller har bestemt oss for å bo her helt til mandag, og deretter flytte inn på et luksushotell langt oppi fjellene bare for en natt eller to. Jeg besøkte dette hotellet en gang i fjor sommer og har dagdrømt om å bo her siden.. Nå får jeg kanskje ønske mitt oppfylt. Hihi, da blir det ihvertfall mange lekre bloggbilder!

Beef carpaccio har jeg også trykket i meg i dag. YUMMY! <3
Klærene jeg har på meg er kjøpt her i Thailand. Likte dere antrekket?

31 kommentarer
    1. Mener å huske fra forrige gang du var i Thailand at du fortalte at broren din, faren din og bestemoren til broren din bodde sammen, men at moren hans ikke bodde der. Tror du skrev at bestemoren bodde der fordi hun passet broren din når faren var på jobb. Men er faren din og moren til broren din blitt sammen igjen eller bodde hun bare et annet sted sist du var i Thailand?

    2. Du har så mange nydelige antrekk 🙂 ser ut som du storkoser deg i Thailand! Jeg bare lurte på en ting når det gjelder klær der nede. Jeg var i Asia, nærmere bestemt Midt-Østen og Qatar i 2010, dette er et muslimsk land og vi jentene måtte derfor dekke til både skuldre og knær, trodde det var slik i Thailand også, men det stemmer kanskje ikke? Greit å vite til en eventuell reise dit 🙂

    3. Åh hærlig kos dere masse masse <3 ja dagene går så alt for fort atte :s tok fransk manekyr i dag ^^ stor koser meg ^^

    4. Silje V.: Tusen takk! <3 Ja, da kan jeg tenke meg at du måtte være forsiktig med å kle deg for lett. Her er alle buddhister og man behøver dermed ikke å dekke seg til. Her går alle i korte shortser, kjoler og skjørt, og godt er det for fy søren så varmt det er! 😀

    5. Anonym: Ja, det er helt riktig. 😀 Herlighet for en hukommelse! Hehe, jeg er imponert over hvor godt du følger med! Nå er det moren til Erik som tar seg av ham når pappa jobber i Norge, så da er det hun som bor i huset. 🙂 Hun arbeidet en del i Bangkok i fjor, så det var blant annet derfor hun ikke bodde sammen med oss da. <3

    6. Det ser ut som du har det helt fantastisk! Kos deg masse masse. Selv er jeg i Zimbabwe på Antelope Park og jobber frivillig med løver etter å ha blitt inspirert av deg. Frister å reise til Thailand en gang også, det ser helt nydelig ut der

    7. Jeg elsker bloggen din så utrolig mye, og har vært fast leser i langlang tid! Jeg tok motet til meg og lagde min egen blogg for litt siden – den er ikke stor og ikke så bra, men jeg prøver! Har alltid hatt lyst til å teste ut blogging <3

    8. Eeeeelsker som vanlig antrekket, og digger deg dobbelt så masse!! 😀
      Også digger jeg skoene dine – for de jeg har nettopp skaffet selv på salg. Gikk dem med dem en hel dag for to dager siden, og jeg ble ødelagt i beina. Måtte kjøpe sandaler uten hæl seinere på dagen, fordi det var så vondt. Føttene mine er jo ikke lagd for å gå i høye hæler lenger..Ikke engang disse..Blir helt sprø jeg. Ender vel opp med å gå med slagsstøvler og crocs til alle antrekkene mine til slutt. Haha. Kan se det for meg…Med skjørt og topp og selvlysende crocs..Hadde ikke forundra meg om jeg ble kåra til årets Fashionista 2014. Skulle nesten bare mangle igrunn..haha..neida..
      Men ja…Digger antrekket ditt som vanlig..Du og jeg har egentlig ganske lik stil, bare at jeg er ræva på å kle meg opp slik hver dag. Føler meg som tidenes jåledokke når jeg går rundt og tripper i slike antrekk i byen..Uæhh! Haha..
      Tror nesten jeg må bli flinkere til å pynte meg mer i hverdagen..Stiller du fortsatt opp som personlig shoppehjelp?? I could you, missy! 😀 Tihi!!
      Nei, off..Nå er jeg overtrøtt..Får slutte å skrive!
      Kos deg videre i Thailand 🙂 Du er rååååå!

    9. whereishappiness: Tusen takk for en herlig kommentar 🙂 Så spennende at du har lagd deg din egen blogg! Gjett om jeg skal ta en titt på den! Er bloggen like bra som bloggnavnet så har du en ny, fast leser 😀

    10. Malin Prytz: Åå så moro å høre at du er i Zimbabwe! Ah, kan tenke meg du koser deg da 😀 Savner virkelig alt ved det stedet. Menneskene, løvene og alt. <3 Nyt ukene dine Malin! Tiden går alt for fort 🙂

    11. Heldig! Det ser veldig fint ut, og du er alltid like fin også! Hvor er toppen din fra? Så fin❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg