Jungle of Chiang Mai

God kveld kjære blogglesere! Da har jeg akkurat brukt to hele timer på å komme meg igjennom dagens bloggbilder. Himmel så mye fint vi har opplevd i dag! Frokosten tok vi ved en innsjø like i nærheten, og her fikk Jonas smakt på levende, hoppende reker for aller første gang. Pappa bestilte nemlig en spicy rekesalat og opp fra tallerkenen hoppet det gjennomsiktige reker til alle kanter. Jeg ville seriøst brekke meg og dø, men pappa og Jonas knasket dem altså som lørdagsgodt, så noe må de ha smakt.. Hehe, usj. Uansett! Stedet var magisk. Bambushytter lå langs hele innsjøen og hadde man lyst til å avkjøle seg i vannet før måltidet så kunne man det også. Jeg var bombesikker på at det var stappfult av aligatorer så det kom selvfølgelig ikke på tale for vår del, men maten smakte himmelsk og morgenen ble perfekt.

Da magene var fylt opp, tok papsen oss med på fjelltur opp i jungelen! Jeg er ikke sikker på hvor lenge vi kjørte, men da vi nådde toppen hadde gradstokken gått ned hele 13 grader. På toppen av den frodige jungelen var klimaet et litt annet og temperaturmåleren på bilen viste 24 varmegrader! Dermed kunne guttaboys slippe løs et gledesbrøl. Hehe. I det ene øyeblikket var det strålende sol, og i det andre pøste regnet ned i sånn ca fire minutt. Jammen forfriskende etter en uke med konstant 34 +. Utsikten her var HELT fantastisk. Faktisk enda bedre enn gårsdagens fra tempelet! Et perfekt sted for en iskald iste laget på ekte tradisjonell thailandsk vis.

Håper dere liker bildene! Today was a fairytale <3

17 kommentarer

Siste innlegg