Queen of shopping

Tjo hei! Jeg har knipset sånn ca 2000 bilder fra alle de morsomme stedene vi har vært i dag, men det vil ta meg et par timer å se igjennom dem, så jeg tror ikke jeg starter på det før senere i kveld! Nå får dere i første omgang få en sniktitt på Thailand-innkjøpene mine. En uke har ikke engang gått og jeg har allerede klart å fylle opp den digre dobbelsengen med klær, sko og treningstøy. Lurer meg på hvordan dette skal gå! Hihi, heldigvis for meg så fikk jeg dobbelt så mye feriepenger som forventet. Vero Moda i love you!!

Ser dere noe pent her eller? Jeg lovte å vise frem innkjøpene på bloggen, men det er så mye her at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal starte. Dere får heller se litt og litt på etterhvert som jeg tar det i bruk. Ah, jeg er ihvertfall kjempefornøyd så langt. Lever på tidenes lykkerus her nede, og har planer om å gjøre det i en uke til! <3

Det er ingenting å si på shoppingen her! Måtte alt bare få plass i kofferten.

37 kommentarer
    1. Hærlig 😀 masse fint du har kjøpt 😀 har så lyst å kjøpe enveis billett til Oslo og bo der ^^ kanskje om noen år 🙂 kos deg <3 koser meg masse jeg også ^^

    2. Du kan jo vise innkjøpne i ulike puljer (trengingstøy,kjoler,sko) osv:) innkjøps innlegg er noe av det artigste å lese:)
      Kan vi få se jonas sine innkjøp også?:D

    3. Helt ærlig: trengte du alt det? Kan ikke tenke meg at du har behov for fire nye treningssko. Du har vel allerde tre par treningssko hjemme. Hva er poenget? At skoene skal matche de andre treningsklærne du har på deg? Tjohei, du burde begynne å tenke. Bruke penger som om det ikke var verdt noe.

    4. Kristina Andersen sin blogg er så mye bedre enn din. Hennes er innholdsrik og interessant. Din har tapt seg i det siste. Kristina sin blogg er mer ekte

    5. Du kan jo vise innkjøpene på video. Skulle du ikke ha flere av dem? Fin mulighet til å prøve seg mer på den fronten. Hihi, hadde vært så gøy 🙂

    6. Nora: Åja. Haha! Det er så mye forskjellig. Hehe, men mye er fra ukjente kjeder som de bare har her i Chiang Mai. Man kan finne så utrolig mye fint på slike butikker, og en topp koster gjerne 20 og 30 kroner. 😀

    7. Kan du ikke ha innkjøpsvideo? Jeg elsker bloggen din og du virker som en supper hyggelig person!! Kos dere videre i Thailand og nyt hvert sekund!!

    8. Herregud, synes ikke det er lenge siden du med flere hadde salg dere solgte mer eller mindre hele klesskapet deres…Lenge leve forbruket….

    9. Neei, jeg hadde gledet meg til innkjøpsinlegg/video… Kan du ikke lage det likvel, siden det er noe av det morsomste å lese på en blogg! Du kan heller bytte ut to outfitinnlegg og bruke tiden du hadde kommet til æ brukt på de to innleggene, og heller lage ordentlige innkjøpsinnlegg? Det hadde vært såå fint om du kunne gjøre 🙂

    10. Hei Marthe.. Jeg har to tenåringer som skal nedover til Thailand snart med pappan sin. De får med en del penger til shopping, hvor mye ca betalte du for nike skoene?? Tror jeg må sende med litt ekstra lommepenger om det er så billig som det virker som… Kos deg videre, fin blogg.

    11. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk er så spydige, og rett og slett frekke? For meg så virker du som den gladeste og snilleste personen, og er virkelig den bloggen som sprer mest glede og gir til leserne 🙂 Håper ikke du tar deg nær av det som blir skrevet, for du fortjener så my bedre enn slike negative kommentarer 🙂

    12. Håper dere får en flott tur videre 🙂 Skulle virkelig ønske du kunne lage et eget innlegg eller en video der du viser alt du kjøpte. Når du er tilbake i Norge 🙂 Hadde vært veldig gøy, fordi innkjøpsinnlegg/videoer er noen av de mest spennende innleggene.

    13. Anonym: Det kommer veldig an på hvor man kjøper dem. På shoppingsentrene i de vanlige sportsbutikkene er de ekte og på noen av butikkene er de faktisk dyrere enn i Norge, men går du på et av de sentrene som ikke er stappfulle av turister så finner du dem fort på halv pris og kanskje til og med enda billigere. Jeg har betalt mellom 4 og 600 for alle mine par. 🙂

    14. Charlotte S: Så god du er. <3 Tusen takk Charlotte! Jeg tar meg nær av svært lite så det går helt fint. 🙂 Det er alltid noen som har noe de skulle ha sagt under disse shoppinginnleggene. Hehe <3

    15. Eva: Akkurat treningstøy i merker er ikke så mye billigere her enn i Norge, men utvalget er jo så uendelig mye større 🙂 Så er det selvsagt litt billigere! Jeg har betalt mellom 4 og 600 kroner for mine fire par. Ihvertfall to av dem er kjøpt på halv pris. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg