60 minutes of aromatherapy

Finnes det noe bedre måte å avsutte dagen på? Gårsdagens 60 minutter med aromaterapi ble ukens tredje spabesøk. SÅ skjønt. Nå har vi prøvd både fiskespa, thai massasje, fotmassasje og aromaterapi dere! Noen der hjemme som er misunnelige? Hehe. Jeg må si jeg var greit glad for å ha valgt meg ut en kvinnelig massør da jeg skjønte at denne kroppsmassasjen inneholdt en god dose brystknaing. Haha.

Jeg trenger egentlig ikke engang å bli massert på et spasenter jeg. Bare den rolige atmosfæren og de myke stemmene til massørene er terapi nok for min sjel. Stakkars pappa. Han hadde bestilt en 60 minutters thai massasje og fikk damen i grønn på bildet under her. I 60 minutter maste hun om han kunne finne henne en norsk mann. Han måtte love å komme tilbake og mannen som ville være hennes, skulle få massasje hver eneste dag. Hehe, så nå deler jeg søknaden videre med 15 000 mennesker. Noen nordmenn som melder seg?

Søknad sendes til [email protected] <3 Nei, jeg bare tuller.
Dere får ha en fin morgen! Nå drar vi ut på nye eventyr her.

16 kommentarer
    1. hvilket kamera bruker du når du er ute å reiser ? 🙂
      reiser en del selv, men er alltid usikker om jeg tørr å ta med speilrefleksen min..

    2. Hahaha! Ser jo absolutt ikke ut som du er 30:-) men du lever det livet mange på 30 har muligheten til å leve, så kanskje det er derfor personen over her syns det?

    3. Aromamassasje er superdeilig. Da eg hadde salong ga eg slike masssjer 🙂 Dufter helt utrolig fantastisk!!!
      Fiskespa er mange som liker -Thai Massasje ahr eg ikkje prøvd ,men Malaysisk Hot Lava Stones massasje er AMAZING!!!
      Ser ut som dere koser deg supermye. Lurer på en ting -hvorfor dra du ikkje bare ned med tom koffert? hahahaha
      <3

    4. cuskima: Uuh, det der Malaysisk Hot lava stone må jeg prøve! Jeg har alltid vært redd for å prøve slikt for jeg blir jo helt hysterisk om steinene er for varme. Da blir jeg vel i stedet liggende der med pustevansker! Hehehe 😀 Ja det kan du si. Ikke spør meg. Jeg har nesten ikke brukt klærene jeg tok med hjemmefra engang -.- *lærer aldri*

    5. De seriøse aktørene spør deg om du syns det er for varmt -de er varme,men bare behagelig varme. Steinene blir lagt på punkter på kroppen for å løse opp musklene og varmen fra steinene jobber nedover i vevet -så derfor er effekten dobbel.
      Så blir man massert med noen av steinene samtidig som noen ligger i håndflaten eller under nakken osv
      Første gang tror eg eg forelsket meg i massasøren -der og da hahahaha -det var så fantastisk at eg følte meg som kokt glassmanet etterpå og eg følte meg helt salig……….sukk……absolutt min favorittbehandling :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg