Don’t get fooled by the pretty dress

She knows how to handle a gun too! Haha! Etter dagens morgenøkt, bokstavelig talt dro jeg med meg Jonas inn på skytebanen like ved fitness-senteret. Han er nemlig ikke alltid like eventyrlysten som det jeg er! Faktisk så skulle han på liv og død ikke være med meg inn, men dere vet hvem som får viljen sin. Kommer jeg over en mulighet til å prøve ut noe nytt så kan dere være sikre på at jeg tar den!

Jonas mente man måtte ha både erfaring og eget våpen for å få skyte. Sikkert et godt poeng, men jeg mente vi helt sikkert ville få lov til å prøve oss litt. Vi er jo i Thailand! Her finnes det ikke strenge regler. Etter å ha skravlet litt med mannen bak disken fikk jeg kjøpt både våpen og femti kuler for 400 norske kroner. Deretter viste han oss til en skytebane som vi fikk beskjed om å fyre løs på. Heh! For alt han visste kunne vi stukket av med pistolen eller brukt den på helt andre ting, men som sagt.. Reglene er ikke så strenge!

Ingen av oss hadde så mye som rørt en pistol før, så jeg ba pent om han ville gi oss en liten leksjon, og heldigvis ville han det. Med skjelvende hender, rett etter styrketrening, koste vi oss med skyting i en hel time! Jammen var jeg ganske så flink også. Jeg har visst en stødig skytehånd! Hehe. Jonas syntes dette var minst like hysterisk morsomt som det jeg gjorde og har ikke snakket om noe annet resten av dagen, så nå håper jeg at han ikke blir så vanskelig å overtale neste gang vi kommer over noe nytt og spennende!

Ikke så verst resultat eller hva? Hehe! Vi startet med å lære og skyte sittende, deretter stående og til slutt med en hånd. Alt på en time! Åh, det gikk så fort, var så lærerikt og så SYKT sykt gøy. Hadde det vært litt billigere så skulle jeg tatt en tur innom skytebanen etter hver eneste treningsøkt her i Chiang Mai. <3 Under får dere en sniktitt på et av mine fire nye par treningssko.. Jeg tørr nesten ikke å sjekke nettbanken nå! Det har gått litt vilt for seg på shoppingfronten de siste dagene.

Jaja, det er ikke så ofte man har muligheten til å handle SÅ billig.
Nå er det svarte natten her så jeg får slutte av og komme meg i seng!

13 kommentarer

Siste innlegg