Be a traveller, not a tourist

God morgen! Nå begynner det å bli en stund siden sist. Vi har det fremdeles bare fantastisk her nede! Bare sånn om noen virkelig var i tvil.. Hehe. Jonas og jeg startet dagen med noe helt VILT moro som jeg skal fortelle dere mer om senere, men først har jeg lyst til å dele noen bilder av dagens lille oppdagelsesferd! Herlighet så gøy. Pappa hadde fortalt oss at vi ville komme til et stort og fint tempel om vi bare fulgte veien rett opp til fjellene. So we did!

Med scooteren nådde vi toppen av fjellet på 30 minutt, og fy søren for en utsikt det var her! Jeg er sikker på at vi kunne se hele Chiang Mai under oss. Åh, det synet skal sitte fast i minnet mitt for alltid. Tempelet var bare helt majestetisk og menneskene her er så vanvittig gode. Jeg har fått så mange smil og komplimenter i dag, og det gjør meg så glad. <3

Ingen av oss hadde spist frokost før denne oppdagelsesferden, men heldigvis for oss solgte de både fukt, vafler og grillspyd til alle kanter. Foråsidetsånn.. Jeg var så mett da jeg satte meg på scooteren hjem at jeg slet med å ikke sovne på Jonas sin skulder. Min lille, røde kjole var selvfølgelig alt for kort for et tempelbesøk, så jeg ble som mange andre pakket inn i både skjørt og sjal før jeg fikk tre inn i kunstverket. Syntes jeg kledde denne stilen jeg! Kanskje jeg rett og slett må gå til innkjøp av noe lignende mens jeg er her? Eller hva sier dere? Kledde jeg denne bekledningen? Mihi.

Translation: It’s just been a great freaking morning. <3
Nå skal jeg kose meg med kommentarer før jeg starter på neste innlegg!

22 kommentarer

Siste innlegg