And so the adventures begin

Åh, hallo for en fin dag! Jonas og jeg kom nesten akkurat hjem fra noen gode og varme timer i Chiang Mai Zoo. Dere må ikke tro det blir noe kjøligere her bare fordi det regner! Her viser visst gradstokken minst 34 varmegrader enten det er natt, dag, sol eller regn. Gud hjelpe meg så fantastisk. Jeg skulle vært verdens lykkeligste om jeg bare fikk ta med meg denne varmen hjem. <3

Chiang Mai Zoo består både av dyrehage og akvarium, så i dag har vi rett og slett hilst på all verdens søte vesner! Ettersom det var mandag og de lokale har vært på skole og jobb fikk vi til og med omtrent hele parken for oss selv! Ikke verst, ikke verst.

Jeg tenkte ikke å skrive all verdens i dette innlegget. Dere har nok med det lange bildedrysset! -Men jeg kan jo meddele at en stykk frøken bare har gått rundt som et overbegeistret barn denne formiddagen. Vi har matet på dyr, smilt og ledd så det gjør vondt i magen. Sistnevnte spesielt av bildet under her. GUD. Hvem skulle tro at disse bambiene ville bli et av dagens største høydepunkt?

Skal dere til Chiang Mai, så er Chiang Mai Zoo ikke noe dere bør gå glipp av!
Nå nærmer klokken seg 20.00 her og det er på tide å dra ut for middag. <3 

19 kommentarer
    1. Ååå, så mange fine dyr! Bambiene var jo skikkelig skjønne, hihi 🙂 Forresten så heter det enten “and so the adventures begin” eller “and so the adventure begins”, bare et lite tips! Du er så flink med rettskriving ellers, så du vil sikkert ha dette riktig også 🙂

    2. Skal til Thailand neste sommer kanskje, lurer på om det er noen sprøyter man burde ta når man skal ned dit? 🙂

    3. Leste i avisen at det er portforbud i chiang mai mellom midnatt og klokken 04.00. Merker dere noe til det?

    4. Hei!
      Du har ganske store pupper, så jeg lurte på; hvor kjøper du BH og bikinier i riktig størrelse?:)

    5. Nyt hvert øyeblikk! Om ikke lenge sitter du i Norge og skriver om hvor mye du har lyst til å dra tilbake <3 KOS DEG MASSE - ta med litt sol til Norge!

    6. Mari: Å, ja det skal jeg gjøre Mari <3 Det er så sant! Lover å ta med litt sol også. I følge langtids-værmeldingen skal det ikke bli noe problem i sør ihvertfall. Hihi 😀

    7. Sanna: Hei hei! Hehe, det stemmer. Jeg kjøper dem på Cubus, Lindex, Kappahl og noen ganger H&M 🙂 Passer heldigvis D og det får man tak i på de fleste steder. <3

    8. Anonym: Nei, vi merker ingenting til noe slikt. Vi ser soldater i gatene en gang i blant, men de gjør ingenting ut av seg. De trasker bare rundt og holder oversikt. 🙂

    9. Maren: Jeg har ikke tatt noen sprøyter, så det er ikke nødvendig, men for å være på den sikreste siden kan du alltids ta noen. Tror det i tilfelle er hepatitt A og/eller B du bør ta 🙂

    10. Virker som at dere har en herlig ferie! kjenner jeg blir sjalu her jeg sitter i sofaen i Norge med nyoperert knee

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg