Home is where the pool is

Da var det vel på tide å dele litt mer av den fine gårsdagen! Da fjellgrotten var besøkt, måtte vi som sagt bare ta turen hjem til pappas basseng for en dukkert. Vi var jo supersvette alle mann! Dere kjenner kanskje igjen bassenget fra bildet over? Hihi, det er jo gigantisk!

Her lå vi altså og nøt oss i et par timer, jeg ved bassengkanten og guttaboys i vannet. Blir det bedre? Vel, ja. Jeg tok nemlig med Jonas sin bok i stedet for min og “Hobbiten” falt liksom ikke helt i smak. Hehe! Da var det mye morsommere å leke hammerhai med Erik. Etter to timer i bassenget, hev vi på oss noen tørre klær før vi like godt tok en spontan tur på kino! Erik hadde snakket om Transformers 4 hele dagen, så da falt selvfølgelig valget på den! Filmen var alle tiders, popcornet smakte bra og jeg koste meg en hau! <3

I dag er det søndag og klokken nærmer seg nå halv åtte om kvelden her i Chiang Mai! Da er det på høy tid å komme seg ut på et utendørs søndagsmarket. Mihi! Kanskje hiver vi oss inn på et spasenter også etterpå? Gjennomsnittsprisen på en 60 minutters full kroppsmassasje ligger på 30 norske kroner her nede. *GLIS* Dere kan tro vi skal bli massert de neste 10 dagene. <3

Dere får ha det hyggelig hjemme i regnværet så lenge!
Hehe, det gleder mitt onde hjertet å se at sørlandet har regn 😀

25 kommentarer

Siste innlegg