Thai boxing in Thailand

Hurra! I dag har vi fått beveget litt på oss igjen. Da slokken slo 09.00 var pappa, Jonas, Erik og jeg allerede på stadioen her i Chiang Mai. Planen var å trene litt styrke, men her var jammen mulighetene mange! Egen tennisbane fantes det, sammen med et digert svømmebasseng, fotballbane, løpebane og ja til og med en skytebane! Haha. Gjett om jeg skal snike meg inn der en dag til uken..

Oppvarmingen besto i dag av noen runder rundt den digre løpebanen. I 30 varmegrader var det slett ikke vanskelig å bli varm! Jonas er ikke like vandt med denne varmen som oss andre, så han var faktisk gjennomvåt bare etter et par runder.. Hoho, jeg synes det er helt skjønt! Videre dro vi inn på et av to fitness-senter, og her ble det både boksing med boksesekk og styrketrening på oss. HERLIG!

Lillemann ville også være med på boksingen! Haha, han er bare helskjønn. <3

Ser det ikke gøy ut? Det var det ihvertfall! Vi valgte det senteret som ikke hadde aircondition, så da jeg var halvveis i økten var den nye, grå tightsen min så gjennomvåt at det så ut som jeg hadde tisset den ut. Haha, himmel. -Men er det ikke slik det skal være da?

Nå blogger jeg faktisk fra et kjøpesenter her i Chiang Mai!
Vi skrives mer om Thailand-eventyrene litt senere. <3

15 kommentarer

Siste innlegg