Antrekk – 280614





Morn morn! Ny dag, nye eventyr. Ville bare innom for å ønske alle sammen en fin lørdagsmorgen! Vi har det fremdeles helt topp her nede. Lillebror har endelig fri fra skolen og skal dermed få være med på litt moro i dag. Planen er å dra litt opp i fjellene! Kamera følger enhver bevegelse jeg tar, så mer om det skal dere få senere, men i første omgang tenkte jeg å dele dagens antrekk med dere! En splitter ny jumpsuit fra Miss Selfrigdes har fått komme på. Kjøpte den på et digert shoppingsenter for 600 kroner i går. Hope you like it. <3

Jeg ble faktisk litt fornærmet da vi var på Miss Selfriges i går. Damene som jobbet her hadde nemlig en tendens til å ta fra meg enhver kjole jeg fant i størrelse 34 og gi meg en 36 i stedet. “No, no.. That is not your size. 36 is more for you!”. Jeg følte likevel jeg måtte takke pent for hjelpen før jeg la tilbake klærene i 36 og tok dem i 34 igjen. Da jeg skulle prøve dem på, skjønte jeg fort at disse damene visste hva de snakket om. Jeg fikk omtrent ikke på meg et eneste plagg. Haha! Er klærene til Miss selfridges små i størrelsen over alt, eller er det bare her i Thailand? Foråsidetsånn, jeg måtte bare le av min egen stahet og be om å få alle plaggene i et nummer større.


Jumpsuit fra Miss Selfridges (in size 36), Sko fra Bianco, Hårbånd fra Thailand, Ray Ban solbriller

Legger til slutt ved noen bilder av den deilige frokosten vår. Jeg får ikke sagt nok hvor høyt jeg elsker frukten her nede. Mangoen smaker søtere enn blomster og fred, og alle disse andre eksotiske fruktene… Jeg.Får.Ikke.Nok! Favoritten er den runde, mørkelilla nederst til høyre her. Himmel og hav for en smak. <3 Så koster det jo ingenting! 6 kroner betalte jeg for en hel kilo med favorittfrukten min. Hihi!

Dere får ha en fin lørdag alle sammen! <3

25 kommentarer

Siste innlegg