Let me shop like a crazy person

… It makes me happy. <3

Jeg må ha et shoppingproblem. Jeg mistet nærmest pusten av glede da jeg oppdaget “Charles & Keith” på shoppingsenteret i dag. Jonas måtte til stadighet minne meg på å la smilet få hvile litt. Syv timer brukte vi på å komme igjennom to shoppingsentre på tre, og seks etasjer. He-rre-gud, som vi har handlet. Jonas er jo like glad i å shoppe som det er jeg så dere kan tro vi har hatt det greit! Vi har kjøpt en hau med klær, men enda mer treningstøy. Planen var å bare kjøpe klær til under femtilappen, men når Nike, Adidas, Miss Selfridges, og Topshop står og skriker etter meg, så har kortet en tendens til å dras av seg selv.. Jaja, alle tiders med en garderobe-oppgradering!

Håper bare jeg klarer å holde meg innenfor det planlagte budsjettet nå da.. Ellers vet jeg om en stykk regnskapsfører som vil bli passe skuffet når jeg kommer hjem. Heldigvis har ikke shoppingbudsjettet blitt helt urimelig. Geir er nemlig en snill mann!

Geir: Ja, hvor mye tenker du å bruke i Thailand da?
Marthe: Maks 2000 kroner!!
Geir: Marthe, vær realistisk. Du må jo ha litt nye klær…

Gleder meg til å vise dere innkjøpene! Vi skrives.
Nå tar Jonas og jeg scooteren til et nattmarked.  <3

22 kommentarer

Siste innlegg