H.A.P.P.I.N.E.S.S

God morgen fra Chiang Mai! Endelig er vi fremme. Jonas og jeg fikk ikke et minutts søvn på noen av flyene så da vi ankom Chiang Mai 15.00 (thailandsk tid) i går, måtte vi bare stupe rett i seng. Planen var egentlig å sjekke inn på hotell, men da pappa fortalte at han hadde en leilighet på lur, sjekket vi heller inn i den! Villaen til pappa (der jeg oppholdt meg i fjor), er leid ut til en sveitser, så nå bor han i et annet hus samtidig som han altså har denne leiligheten utenom. Perfekt! Scooter har papsen også ordnet oss, så her kommer et lite bildedryss fra kjøreturen Jonas og jeg hadde oss i dag tidlig. Det er overskyet, men hva gjør det når det er så deilig og varmt? Åh, jeg kan ikke få sagt nok hvor glad jeg er for å være her. Smilet mitt går snart rundt! Haha. Chiang Mai er akkurat like fantastisk som jeg kunne minnes, og lillebror er like skjønn, bare mange centimeter høyere. Han var veldig glad for å få storesøster på besøk, men noe klem fikk jeg ikke. Dere vet hvordan det er… *JENTELUS!!* Skal nok se å få lurt meg til en i løpet av helgen.. Må bare jobbe litt for det!

Da Jonas og jeg endelig fikk noen timer med søvn i går, tok pappa oss med på et shoppingsenter for middag og kos! Da magene var fylt og Erik hadde fått noen nye leker, kjørte vi lillebror hjem før vi dro på et nattmarked for litt shopping, fiskespa og fotmassasje! Mihi. Kanskje jeg må dele disse bildene også med dere litt senere. Pappa kommer for å hente oss hvert øyeblikk og da drar vi på et matmarked for frokost. <3 Skoene på bildet over kjøpte jeg forresten på nattmarkedet i går. Jeg skulle egentlig skaffe meg de ekte før jeg reiste, men de var utsolgt over alt, så da gikk jeg for noen wannabe-sandaler til 60 kroner i stedet. Behagelige er de jo uansett!

Enda litt trøtte i trynet, men nå kan vi ikke kaste bort mer tid på å sove!