Klar for bassengkanten!

Hei og hopp! Nå har jeg akkurat ankommet stuen til en stykk bestis og en stykk kompis! Vi skal spise middag sammen før det blir både filmkveld og mulig sleepover. KOS! Jeg er herved ferdig som ansatt hos Vero Moda og må muligens også feire ferien min med et lite glass vin! Eller hva enn Christoffer måtte putte i glasset mitt.. Han har nemlig sagt at han har alkohol-spanderingsbuksene på denne lørdagen. Hehe! Jeg ville i grunn bare innom for å ønske dere en fin kveld og gi en liten sniktitt på hva jeg dro med hjem fra jobb. Jeg gikk innom H&M og kjøpte med hjem både strandhåndkle, bikini, badedrakt, og moteblad så nå er jeg klar for bassengkanten! *GLEDE*

Jeg kan ikke tro at jeg har kjøpt min første badedrakt. Når jeg først har begynt å få litt magemuskler så skal jeg pakke dem inn i en badedrakt. Hehe! -Men det er jo blitt så trendy! Jeg fant en helt rå badedrakt på H&M og forelsket meg helt. Den lignet faktisk litt på den som er på bladet under her. Lover å vise den på så fort vi har kommet frem i Thailand! Mihi <3 Er.Så.Reisesyk.

Strandhånkle er også fra H&M og kostet 99 kroner.

 

Ha en herlig lørdagskveld! Nå må jeg sosialisere meg litt her. <3

15 kommentarer
    1. Gleder meg til å se badedrakten! Skulle ønske jeg også hadde en varm ferie å shoppe badetøy til, så misunnelig! Kos dere i kveld 🙂

    2. Hei:)
      Jeg lurte på hvordan du finne Bikinier som passer og sitter bra? Jeg sliter selv med å finne bikinier som ikke ser for små ut, prøver de i bhstørrelsen min, men de passer som regel aldri. Veldig kjipt å ikke ha noen fine bikinier som sitter bra nå når sommeren kommer.

    3. Åh kos dere masse 😀 kjempe fin bikini 😀 når drar du til Thailand? Jeg drar til Tyrkia neste uke 😀 Wii gleder meg ^^ God natt <3

    4. Ingelin Rystad: Tusen takk! Jeg reiser til Stavanger i morgen og til Thailand onsdag morgen 🙂 Wihiii! Som vi skal kose oss 😀 Det blir en velfortjent ferie for oss begge Ingelin! <3

    5. Marita: Heisann! Jeg sliter litt med det samme selv Marita. Det er ikke så lett når du har store fordeler! Hehe. Bikinioverdelene går jo stort sett bare til 44. De fleste bh-bikinier har så mye innlegg at det ikke blir noe plass igjen til brystet, så vanligvis liker jeg å bruke trekant-bikinier. Da kan jeg rive ut det lille stoffet som er inni, og så passer jeg plutselig en 44! 🙂 Eller en L/XL. Bikbok sine bikinier er supersmå, men Cubus, Lindex og H&M har av og til noen veldig greie varianter! Ellers kan du jo gå på Change, men jeg synes ikke utvalget er så pent på bikinifronten der. 🙂

    6. Camilla: Å, herlighet. Det er noen som er flittige! Jeg har ikke begynt engang og drar i morgen. Tenker jeg pakker i kveld/natt. Hehe 😀 God tur Camilla!

    7. Så herlig! Gleder meg til å se hvordan badedrakten ser ut. Fikk bare sett biter av den, så gleder meg til å se hele 🙂
      Jeg bare lurte på hvor du fant den blå bikinitoppen? Har lett overalt på HM føler jeg, men finner den ikke. Den er helt nydelig:*

    8. Ak: Du får faktisk en bedre titt på den i et innlegg på bloggen allerede senere i dag! 😀 Den blå bikinitoppen? Mener du den på bildet i dette innlegget? For den er egentlig sort. Det var bare en igjen da jeg kjøpte den. Den lå på et salgsstativ til 50 kroner :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg