Relax and have a manicure

God morgen alle sammen! Eller formiddag er det vel nå blitt. Jonas dro i går på hyttetur med familien så i natt fikk jeg leiligheten helt for meg selv! Merker at det går en stund mellom hver gang jeg sover alene, for nervøsiteten var det virkelig ingenting å si på i går kveld. Jeg innbilte meg at det sto en voldtekstmann utenfor vinduet mitt hele kvelden og skvatt til hver gang jeg hørte den minste lyd. Skjønner ikke hva jeg stresset sånn over.. Jeg har jo tidenes pitbull på besøk! Både Jason og Bella fikk dele seng med meg i natt, og hver gang en lyd hørtes utenfor sørget Jason for å slippe ut noen løvebrøl. Haha, jeg måtte til slutt bare gi etter for nervøsiteten, smile og gi vakthunden en megaklem. <3  Sov som en stein da jeg først falt i drømmeland som en pølse mellom to brød. DOGS <3

 

Over til det jeg egentlig skulle vise dere denne morgenen! Mine nye gelènegler. Jeg.Er.Så.Fornøyd. Anita gjorde nok en gang en glimrende jobb og sørget denne gang for at frøkna fikk seg fransk manikyr. Har dere lyst til å ordne neglene deres i sommer så dra til Anita på Minste Auds. Jeg blir like fascinert over hvor raskt den dama jobber hver eneste gang, og likevel blir resultatet akkurat slik jeg håper på. Gelènegler med fransk manikyr koster 800 kroner. Det er behandlingen jeg fikk i går. Jeg har nå gått til Anita helt siden november 2013 og neglene mine har aldri holdt mindre enn 4 uker. Stort sett har jeg dem i 5 uker før jeg selv river dem av fordi mine egne har vokst seg så langt ut.  Deretter blir jeg nærmere hysterisk om jeg ikke får på nye innen de neste 24 timene. Hehe, det er rart hvor avhengig man blir. Fingrene ser slankere ut, det er mye penere å bruke ringer, og jeg føler meg ti ganger så feminin.

Ring Minste Auds for timebestilling: 38024700
Ønsker dere alle sammen en GOD HELG! 

    Behandlingen min er sponset  

18 kommentarer

Siste innlegg