Lazy sunday? Not so much!

Til tross for at lørdagskvelden på langt nær ble edru, kom jeg meg opp til fellestreningen denne søndagen også! *Applaus* Min spreke medarbeider Tina ble med, og sammen vil jeg faktisk påstå at vi var et lite dreamteam. Magnus kjørte fellestreningen på egenhånd denne uken ettersom Matthew er på ferie, og flink som han er klarte han nok en gang å sette sammen en crossfitøkt som både var tung, effektiv og moro! Oppmøtet var upåklagelig, og finværet gjorde ukens aller siste utendørs-økt helt perfekt. <3

Vi ble delt opp i to grupper og på hver gruppe skulle to og to gå sammen. I syv minutt skulle den ene svette, mens den andre heiet, hoiet, og holdt tellingen på antall repetisjoner. Da disse syv minuttene var gått, var det andremann sin tur, før vi gikk over til neste stasjon hvor to nye øvelser skulle utføres. Det ble med andre ord 7 minutt med hard jobbing, 7 minutters pause/heing, 7 minutters jobbing og 7 nye minutter med pause.. Totalt 14 HARDE minutter med mye frontbøy, shoulder to overhead., og alles favoritt: Løping!

Litt blogglesere fikk jeg også hilst på i går! Jeg skravlet med et par søte jenter gjennom hele økten og fant først ut at de leste bloggen like før vi skulle dra. SÅ hyggelig! Det var deres første fellestrening i Narviga, så nå krysser jeg fingrene for at vi sees hver eneste søndag fremover! <3 Er det flere sørlendinger der ute som synes dette virker spennende? Hiv dere med! Ikke nøl engang. Hvor herlig er det ikke å ta søndagsøkten utendørs sammen med en hel hau gladmonser? Noen er superspreke, andre har akkurat bestemt seg for å ta opp treningen igjen. Menneskene som dukker opp her er veldig forskjellige, men treningen er alltid lagt opp slik at vi alle kommer oss igjennom det. Selv de som var ute på lørdagskvelden! Heh. Du gjør så godt du kan så sitter du igjen med den beste følelsen etterpå.

Sjekk den gjengen da.. Girlpower sier jeg bare. Takk for nok en herlig økt! Magnus sitt innlegg om søndagen finner dere HER. Nå har han lurt seg til Nice for å spille inn reklamefilm på cruise. Høhø. Det er noen som har det. Sweet dreams! <3

13 kommentarer
    1. Det så utrolig kjekt ut å trene ute, sånn som det der.
      motiverende bilder!
      Har du noen favorittsanger du hører på mens du trener? (en spotify liste elns?) Trenger ny musikk! 🙂

    2. Marie Oma: Ja det blir ikke stort bedre enn dette! 😀 Nei, vet du hva jeg har ingen peiling på musikk, og i hvert fall ikke treningsmusikk. Jeg hører bare på det andre setter på jeg! Hjemme hører jeg faktisk ikke på musikk når jeg trener. Ikke engang når jeg løper. -Men kanskje du kan forhøre deg med Magnus? Han må jo ha litt peiling på denne fronten! 🙂

    3. Hei søte deg!
      Må bare få si at jeg har lest bloggen din over lengre tid! Digger deg som person, og du er jo så skjønn 🙂
      Men synes det er litt trist at det nesten kun er treningsprat på bloggen din fortiden. Veldig bra at du er blitt så engasjert! Men jeg likte bedre Martheborge bloggen, før all dette treningsnakket! Synes det blir litt mye noen ganger, og noen kan føle presset.
      Men stå på! Du er en flott jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg