A monday well spent..

Så ble det nok en magisk dag med sol, gale hunder og middag hos svigers. Ah! I dag var det grillet ørret som sto på menyen, med jordbær til dessert. Nam, nam, nam! Antrekksbilder fikk vi også knipset til dere, men disse tror jeg vi sparer til morgendagen.

Akkurat nå sitter jeg seriøst bare og smiler fra øre til øre. Jeg tror nemlig det akkurat gikk opp for meg at jeg om ni dager, sitter på flyet til Bangkok. Hjelp som tiden flyr! Om et par dager reiser Jonas og jeg inn til Oslo for et spennende jobbmøte, og mandag om nøyaktig en uke drar jeg alene inn til Stavanger for å feire min fine bestemors bursdag før avreise. Alt kommer til å gå i ett denne uken så nå er jeg i Thailand med pappa, Jonas og broderen før jeg egentlig vet ordet av det! Hihi. Jeg tror ikke livet kan bli stort bedre. <3

Har dere hatt det fint siden sist? Jeg håper det <3
Nå skal jeg kose meg med litt kommentarsvaring!

23 kommentarer

Siste innlegg