My latest outfits

Alright! Da var jeg tilbake med mine hyppige bloggoppdateringer. Jeg tok meg nærmest bloggfri i går og herlighet så godt det var! Jeg satte ikke stille et sekund, og var utendørs omtrent hele dagen. Jeg fikk trent, slikket sol i parken, og da kvelden kom var vi tre venninner som dro på Charlies bar for en slags humorforestilling av fem hysterisk morsomme gutter. Jeg lo i to timer i strekk og da jeg trodde ting ikke kunne bli morsommere, ble venninnen min “Siri” dratt opp på scenen for å ta del i neste nummer. He-rre-gud, som jeg lo.

Nei, for en avslutning på en alle tiders uke. <3 Jeg kom ikke hjem før klokken et i natt, og da hadde jeg en skrivejobb å ta meg av så jeg satte faktisk oppe helt til halv seks i natt. Hoho! Litt småtrøtt i trynet denne mandagen ja! -Men det var verdt det. What a sunday!








I første omgang får dere få en liten oppsummering av mine første juni-antrekk! Har dere en favoritt så legg gjerne igjen en kommentar under her. Det har ikke blitt så mye farger i det siste! Det må vi gjøre noe med, for vi er tross alt i juni. Ingen grunn til å kle seg i sort da!

Jonas og jeg har fått besøk av en tredje hund denne morgenen og tar dem alle tre snart med til svigers for middag! Kamera blir min følgesvenn i hele dag, så vi skrives masse mer senere. Håper dere har fått en fin start på den nye uken. <3

Happy monday to you all! <3

28 kommentarer

Siste innlegg