Antrekk – 140614

Okei. Da var det på tide å dele sommerens første reisedestinasjon med dere! Jonas og jeg bestilte i natt flybilletter til Chiang Mai, så om nøyaktig 11 dager reiser vi til Thailand for hele 15 dager! *GLEDESHYL* Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å vise Jonas alt pappa har vist meg. Gutten er jo like glad i shopping som det jeg er så jeg har på følelsen at han kommer til å gå berserk på ethvert kjøpesenter. Chiang Mai er Thailands nest største by og shoppingsentrene her består sjeldent av mindre enn seks etasjer. Hihi! Dessuten er klærene nærmest gratis! Lurer meg på om vi bare skal bestille en ekstra kolli med en gang? Ah… Tror aldri jeg har vært så reisesyk før.

Jeg hadde egentlig fri i dag, men ettersom ei av Vero Moda jentene behøver litt hjelp, stepper jeg inn bare for et par timer. Dermed har favorittskjørtet fra Vero Moda fått komme på denne morgenen! Sammen med en splitter ny leopardtopp og en frakk fra Bikbok. Hei doktor Borge!


Skjørt og veske fra Vero Moda, Belte og topp fra Gina Tricot, Jakke fra Bikbok, Marc Jacobs klokke

Ha en fin lørdag alle sammen! Vi skrives igjen senere i dag <3

18 kommentarer

Siste innlegg