Som plommen i egget!

Og når jeg trodde jeg ikke kunne få det bedre… There comes another dog! I går kveld åpnet “Borges Kennel” dørene for enda en hund. Dermed var det tre som fikk morgenkos i sengen denne morgenen. Mihi! Jeg tror ikke smilet mitt blir stort bredere nå. Jeg har det som plommen i egget for å si det sånn! Jonas kunne ikke annet enn å riste på hode da han i går formiddag ble informert om at en tredje hund skulle inn i hus. Jonas: “Du kunne kanskje spurt meg først? Jaja, happy wife, happy life”. <3 Elsker at han er så lite kranglete!

Morgenen min har gått til litt bloggarbeid, litt kos og et lite møte med fem søte blogglesere! De fine jentene på bildet under her hadde som skoleprosjekt å ta bilde med en kjendis denne fredagen, og gjett hvem som fikk æren av å bli avbildet med dem? Hoho, heldige meg! Jonas hadde akkurat vært og hentet Thio da han traff på jentene i gården vår. Så skjønne! Kjempehyggelig å hilse på dere. <3

Nå må jeg komme meg av gårde på jobb!
Ønsker dere alle en riktig GOD HELG <3

11 kommentarer

Siste innlegg