OCEAN AIR SALTY HAIR

Okei. Life is freaking great these days! Møtet med regnskapsføreren gikk superfint. Jeg fikk til og med luftet de ikke fult så fornuftige reiseplanene mine for ham! Geir hadde nok et lite ønske om at pengene skulle gå til noe viktigere enn som så, men noen ganger må man være ufornuftig også. Kanskje spesielt om sommeren! Høhø. Uansett.. Så fort jeg var ferdig på kontoret til Geir, tok jeg med meg bikinien, engangsgrillen, hundene og Jonas på stranden. Wuhuu! Jeg tror jeg elsker denne sommeren allerede. Hamresanden var like magisk som alltid, og ettersom det er onsdag fikk vi omtrent hele sandstripen for oss selv. *Lykkepåjord*

Til og med Bella fikk seg et bad! Årets tredje faktisk! Jammen tror jeg hun likte det også.. I hvert fall etterpå. Det har nemlig vært rimelig hett her i dag! Når værmeldingene sier 20 grader i Kristiansand så blir det fort 28. Spesielt når vinden ikke står på. HERLIG!

Nå er valpen levert tilbake til eieren sin for dagen, og jeg skal tilbringe resten av kvelden sammen med min kjære. Han må bare komme hjem fra trening først. Herlighet som den gutten trener om dagen. Synes ikke han har gjort annet siden sommerferien hans startet. Jaja, det er vel eight packen han jakter på nå da..

En stykk, sandete valp <3 You never get enough beach!

31 kommentarer

Siste innlegg