SAY HI TO MY NEW BFF

Hils på min nye BFF! Denne sandbaggen og jeg har knyttet sterke bånd denne morgenen. Ser den like tung ut som den var eller? Jeg sto klar i crossfit-garasjen klokken 09.00 i dag tidlig, spent på hvilket humør Magnus skulle være i.. Det er ikke godt å vite om han befinner seg i det snille, og rolige hjørnet, eller…. ikke. Vel, det rolige humøret kunne jeg se langt etter i dag også.

Etter 100 double unders med hoppetau som oppvarming vil jeg bli overrasket om leggmuskulaturen min fungerer i morgen tidlig. Eller morgenen etter der for den saks skyld. Har dere et hoppetau tilgjengelig så kan dere jo alltids prøve denne form for oppvarming selv!

Ukens utfordring:
Det er rett og slett bare om å gjøre å la hoppetauet fly to ganger under føttene mellom hvert hopp. Det er ikke så lett som det høres ut. Selv må jeg hoppe annen hvert hopp enkelt og dobbelt for å få det til og det betyr jo at jeg minst må hoppe dobbelt så mange ganger! Dere som har lyst til å prøve dere får ta det som ukens utfordring: Hopp 100 double unders på fortest mulig tid! Min tid ble rett over 7 minutt. Er dere ikke vandt til å hoppe tau, så fortell meg gjerne hvordan det står til med leggmuskulaturen dagen etterpå!

Etter hoppe-oppvarmingen ble det både øving med stang og en aldri så liten avslutningsøkt på meg! Jeg var jammen ikke sikker på om jeg skulle klare å rikke denne sandbagen en centimeter engang, men Magnus hadde store planer om at jeg skulle løfte den opp og ned på en mur 10 ganger for så å løpe en strekning med den på ryggen.. Så da var det bare å gjøre det! Hele 3 ganger fikk jeg lov! Heldige meg. <3

Magnus: Er det tungt?
Marthe: Ikke snakk til meg.

 

… Eller bare Magnus Frantzen.

Trenger dere jenter litt eyecandy på tirsdagskvelden? Ta en titt på DENNE videosnutten.
Trenger dere gutter litt inspirasjon på treningsfronten så vil jeg råde dere til å gjøre det samme.  

7 kommentarer
    1. Åh ser ut som du har fått kjørt det hardt idag 😉 HÆRLIG! jeg kom hjem fra Oslo i går kveld sånn runt 12 🙂 Var ikke i seng før 00:30 inatt, har hadd det sykt bra i Oslo 😀 Kunne ikke vært for uten 😀 Var så sykt bra hele opplegget 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg