Pics from my morning

God morgen kjære lesere! Håper det er flere enn meg som har stått opp på riktig ben i dag. Kanskje det gode humøret kommer av at jeg la meg 23.00 i går og sov i ni timer! Hah! Jeg var lys våken da alarmen ringte klokken 08.00 i dag morges, så da var det bare å hive på treningsshortsen og starte dagen med en aldri så liten løpetur. Siden har jeg bare kost meg med Bella og en litt for deilig frokost!

Det er andre pinsedag og om en liten halvtime blir Jonas og jeg plukket opp av svigers! Vi skal ut på familie-båttur denne mandagen, grille, fiske, sole oss og bare ha det alt for fint! Ah, jeg har på følelsen at sistnevnte vil bli alt for lett.. <3 Kamera blir selvsagt med!

 

Her har dere et bildedryss fra morgenen min..
Ønsker dere en sprek og glad mandag! <3

33 kommentarer

Siste innlegg