Antrekk – 080614


Åh, for en fin søndag jeg har fått så langt! Jonas og jeg har dratt på besøk til svigers for enda en søndagsmiddag. Det begynner visst å bli en tradisjon dette her! Jeg hadde egentlig tenkt til å lage oss laks i dag, men da svigermor hadde det samme på menyen, dro vi heller dit. Nå sitter vi her.. sprikkmette i tvstuen og venter på at pappa Lars skal komme hjem med en splitter ny båt! Wuhuu, det stemmer. Svigerfar har kjøpt seg en helt ny båt i dag, og gjett om jeg gleder meg til å teste den ut med aldri så liten kvelds-fisketur.

Vi skal straks av gårde, men jeg hadde bare så lyst til å dele dagens antrekk med dere først. Toppen som jeg har på meg på bildet over her er egentlig en kjole fra Primark. Jeg finner aldri en anledning til å ta den i bruk så i dag fant jeg ut at jeg skulle bruke den som en topp i stedet. Ingen dum idè! Den er jo egentlig veldig fin med det åpne partiet bak i ryggen! <3


Skjørt og klokke fra Gina Tricot, Kjole fra Primark, Sko fra København, Belte fra Bikbok

For en fin dag! Det ble ingen strandtimer på meg, men solen tittet i det minste frem i ettermiddag. <3
Det kommer jo en fridag i morgen også. Kanskje det da blir soling, bading og grilling på meg?

23 kommentarer

Siste innlegg