Getting ready for saturday night

Og jeg som skulle ha en rolig, avslappende lørdagskveld. Vel, slik ble det ikke likevel. Bestis har kommet på besøk fra hovedstaden og jeg tror faktisk ikke jeg kjenner en eneste person som ikke skal på byen i kveld.. Så da må man jo hive seg med! Kveldens kjole ser dere på bildene over og under her. Den er fra Mango til dere som måtte lure på det! Nå må jeg bare se og fjerne den fæle jobbsminken, hive meg i dusjen, og få på en ny, fresh maske! Så er jeg klar.. Lurer meg på om jeg kommer meg ut døren før klokken 23.00.


Jakke fra Vero Moda, Sko fra Primark, Kjole fra Mango, Smykke fra Nelly, Marc Jacobs klokke fra www.klokker.no

Skal dere ut på noe spennende i kveld? Kanskje vi sees på byen?
Dere må i hvert fall ha det veldig fint! Be careful, but have fun. <3

15 kommentarer

Siste innlegg