Smile more, worry less!

Da satte jeg her, god og mett på både frokost og inspirasjon. Jeg har brukt morgenen på akkurat det jeg planla å bruke den på. Solarium, skrivearbeid, og en ordentlig god frokost bestående av to brødskiver, litt avokado og alt for mye vannmelon. Kuttet like godt opp en hel melon jeg! Heldigvis var Jonas der til å hjelpe meg med å spise det opp. Nå drar jeg snart av gårde på ukens siste jobbvakt, men ettersom det er pinseaften denne lørdagen, blir jeg der ikke lenge. Vi stenger faktisk så tidlig som 16.00 i dag! Håper solen fremdeles står på himmelen når jeg er ferdig så vi kan få knipset noen ordentlig fine antrekksbilder til dere. <3 

I dag fikk jeg også lest ut den nyeste utgaven av “Det Nye” og jeg er herved fylt med ny inspirasjon. <3

Maten smaker så mye bedre når man trer den på spyd! Haha, er dere ikke enige?

 

Nei, jeg får komme meg avgårde! Vero Moda kaller..
Jeg har enda noen uker igjen av oppsigelsestiden vet dere! <3

19 kommentarer
    1. Fine bryn du har fått. Hva slags produkter bruker du for å holde de så fint? Jeg har selv ganske så kraftig bryn. Men har ikke funnet det rette produktet som får de “perfekt”. Lurer også på når du skal lage et innlegg om hvilke sminkeprodukter du bruker. Er et år siden sist.
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    2. wtf? så i VG i dag at de har konktet deg pga at du ikkje har merket at du er sponset eller ting er reklame -syns alltid du gjør det. Syns allitid Sophie Elise gjør det også -jeez
      Joda man kan tjener hauger på blogg og man kan sponses i øst og vest og hit og bort,men hva er den heksejakten egentlig? helt tullete.
      Du sier jo når du handler selv og du sier når du er sponset, fatter ikkje problematikken er det lesere som er dumme som klager eller? Tror de at alle jenter på 17 til 30 har så sykt mye penger at de kan reise verden rundt og handle klær og fikse hår og negler og teste ut en trillard nye duppeditter og greier uten grenser uten *hjelp*?
      Dette er jo en JOBB, da får man *betalt* og man betaler skatt -regner med du ikkje besøker geir på gøy likssom?
      syns dere gjør en strålende jobb 🙂
      ønsker deg en smashing dag

    3. Kan du svare på dette en gang for alle Marthe? Har du silikon? Jeg beundrer kroppen og ikke minst puppene dine. De er perfekte!

    4. Heihei!
      Utrolig fine bilder <3
      Jeg bare lurte på om du har gjort noe nytt med håret ditt, fordi det såg litt annderledes ut. Eller kanskje det bare er meg, haha! Men uansett var det utroooliiig fiint<3<3
      Ønsker deg en høyst fortreffelig dag 🙂

    5. Åh så pen du er <3 vært på shopping lamme mamma idag jeg å bare vært ute og sola meg <3 perfekt <3 kos deg og ha en deilig dag 🙂

    6. Anonym: Heisann! Tusen takk <3 Nei, det har bare lysnet veldig av solen. Det begynner vel å nærme seg seks uker siden forrige frisørbesøk så nå er det på høy tid å sette seg i stolen, farge og ta etterveksten igjen 😀 Ønsker deg også en kjempesøndag skjønna! <3

    7. cuskima: Blærh! Måtte inn og se jeg også, men herlighet de har jo nesten skrevet opp hele topplisten ++ på denne “disse bør passe seg listen”. Noen av disse bloggerene har jo allerede fått bøter og da regner jeg ihvertfall med at de passer på å følge alt av regler og lover. Jeg har heller ikke blitt kontaktet. Har aldri mottat noe mail angående dette. Hehe, jaja skal da ikke ha noe å bekymre meg for. 🙂 Geiremann passer på! <3 Ha en supersøndag du også 😀

    8. Amalie: Tusen takk! Toppen er fra Zara, men det er opprinnelig en peplumtopp. Jeg har bare klippet av nederste del og gjort den om til en magetopp i stedet. Mihi <3

    9. Alle som leser bloggen din og ikkje bare detter bevisstløst innom fordi du har fine bilder -som du har -vet jo at du informerer. OG at du har Geir Mr paperman som både gir deg pes OG ros 😀
      jaja du vet hva som skjer med sånne lister? mer besøk hahaha dusteaviser 😀
      ønsker deg en vidunderlig søndag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg